کد خبر : 1827088 | 10 خرداد 1401 ساعت 15:10 | 42.3K بازدید | 18 دیدگاه

فعلا غیرممکن است

لواندوفسکی؟ آب پاکی رئیس لالیگا روی دست بارسلونا

رئیس لالیگا یک بار دیگر تاکید کرد که بارسلونا در حال حاضر توان مالی برای خرید رابرت لواندوفسکی را ندارد.

لواندوفسکی؟ آب پاکی رئیس لالیگا روی دست بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی تصمیم قطعی خود را گرفته و قصد دارد فصل بعد چالشی جدید را خارج از بایرن تجربه کند. مقصد مدنظر او نیز بارسلوناست و پس از صحبت با ژاوی هرناندز، متقاعد شده که در بارسا می تواند به موفقیت هایش ادامه دهد.

1713569

 

 او با هیچ باشگاه دیگری هم وارد مذاکره نشده و منتظر تصمیم نهایی بایرن مونیخ است. گفته می شود بایرن تا زمانی که بهترین جانشین را برای او پیدا نکرده، مجوز جدایی نخواهد داد. لواندوفسکی تا 2023 قرارداد دارد و انتقال او تا 40 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

1715238

 

خاویر تباس، رئیس لالیگا اخیرا گفته بود که بارسا شرایط مالی لازم برای جذب ستاره لهستانی را ندارد و در حال حاضر این انتقال غیرممکن است. تباس امروز هم حرف خود را تکرار کرد و گفتبارسلونا به خوبی می داند که برای جذب لواندوفسکی چه باید بکند. آنها کاملا به قوانین کنترل اقتصادی ما آگاهند و این به سود خود باشگاه هاست تا دچار مشکلات بزرگتر نشوند. بارسلونا الان از لحاظ مالی در شرایطی نیست که بتواند لواندوفسکی را جذب کند. نمی دانم فرانکی دی یونگ، پدری یا بازیکنانی را واگذار خواهند کرد یا خیر. مدیران بارسا می دانند که بدون فروش چند بازیکن فعلی، نمی توانند خریدی داشته باشند. تکرار می کنم، در حال حاضر بارسا نمی تواند لواندوفسکی را جذب کند.»
 

تباس در پایان گفت:« بارسا در سال های اخیر ضررهای انباشته زیادی داشته و باید خزانه خود را پر کند. همانقدر که خزانه رئال مادرید پر است، برای بارسا خالی است.»

دیدگاه‌ها