کد خبر : 1827170 | 10 خرداد 1401 ساعت 23:00 | 42.9K بازدید | 2 دیدگاه

پاتو:

هنوز هم معتقدم که می‌توانم به جام جهانی بروم

الکساندر پاتو ابراز امیدواری کرد که برای جام جهانی قطر به تیم ملی برزیل دعوت شود.

هنوز هم معتقدم که می‌توانم به جام جهانی بروم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 32 ساله از زمان بازی دوستانه مقابل زامبیا در اکتبر 2013 برای تیم ملی خود بازی نکرده است. او از زمان پیوستن به اورلاندو در فوریه سال گذشته، شروع خوبی در در ایالات متحده آمریکا داشته است و طی 15 بازی MLS که برای این باشگاه در تمام رقابت‌ها انجام داده، پنج گل زده است.

ستاره سابق میلان کمتر از 6 ماه فرصت دارد که تیته را متقاعد کند تا او را برای مسابقات جام جهانی قطر دعوت کند. با این حال او معتقد است که می‌تواند از الگوی تیاگو سیلوا و دنی آلوز برای حضور در ترکیب برزیل پیروی کند. دو بازیکنی که به نظر می‌رسد با وجود سن و سال بالا، در جام جهانی قطر حاضر خواهند بود و پاتو نیز می‌خواهد مانند آنها باشد.

1718381

الکساندر پاتو در مصاحبه‌ای که انجام داده، ابراز امیدواری کرده که بتواند حضور در جام جهانی قطر را با تیم ملی برزیل تجربه کند. او در این‌باره گفت: "من هنوز معتقدم که می‌توانم به جام جهانی بروم. به بازیکنانی مانند تیاگو سیلوا و دنی آلوز نگاه کنید؛ آنها هنوز در 37 و 39 سالگی خوب بازی می‌کنند. با این وجود همه این‌ها به خواست خدا اتفاق می‌افتد. من فقط امروز و در شرایط حال زندگی می‌کنم، بقیه مسائل به او (خدا) بستگی دارد."

گفتنی است تیم ملی برزیل در فاز هجومی بازیکنان زیادی در اختیار دارد و با وجود ستاره‌هایی نظیر نیمار، وینیسیوس جونیور، رودریگو، ریچارلیسون، کوتینیو و... بعید به نظر می‌رسد که الکساندر پاتو شانسی برای حضور در جام جهانی قطر داشته باشد.
 

دیدگاه‌ها