کد خبر : 1827312 | 11 خرداد 1401 ساعت 20:31 | 49.2K بازدید | 10 دیدگاه

شما اسطوره باشگاه هستید؛

بیانیه رسمی رئال مادرید درباره جدایی بیل و ایسکو

باشگاه رئال مادرید به جدایی گرت بیل و ایسکو از این تیم واکنش نشان داد.

بیانیه رسمی رئال مادرید درباره جدایی بیل و ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که دو ستاره نیمکت نشین رئال مادرید یعنی گرت بیل و ایسکو این تیم را در پایان فصل ترک خواهند کرد. اگرچه این دو بازیکن در ماه‌های اخیر هرگز روزهای خوبی را در لوس بلانکوس تجربه نکردند اما هر کدام از آنها در مقطعی جزو بازیکنان کلیدی این تیم بودند و در موفقیت‌های رئال طی در سالیان اخیر نقش خود را ایفا کردند.

ایسکو روز گذشته و گرت بیل امروز رسماً با انتشار پست‌هایی در صفحات اجتماعی خود از رئال مادرید خداحافظی کردند. در مورد ستاره ولزی گفته می‌شود که آینده او به حضور یا عدم حضور تیم ملی ولز در جام جهانی بستگی دارد و حتی ممکن است این بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کند. ایسکو اما به دنبال حضور در تیمی است که بتواند بازی‌های زیادی انجام دهد تا نظر لوئیس انریکه را برای حضور در جام جهانی قطر جلب کند. 

1718565

در همین راستا باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش به جدایی گرت بیل و ایسکو از این تیم واکنش نشان داد. در بیانیه این باشگاه درباره گرت بیل آمده است: "رئال مادرید قدردانی و محبت خود را به گرت بیل ابراز می‌کند، بازیکنی که اسطوره این باشگاه است. رئال‌مادرید همیشه خانه او بوده و خواهد بود و ما برای او و خانواده‌اش آرزوی موفقیت داریم."

رئال مادرید همچنین به جدایی ایسکو نیز این گونه واکنش نشان داد: "رئال مادرید می‌خواهد قدردانی و محبت خود را به فرانسیسکو آلارکون (ایسکو) ابراز کند، کسی که در این 9 سال که از نشان و پیراهن ما دفاع کرد و توانست به اسطوره باشگاه ما تبدیل شود."

1718566

دیدگاه‌ها