کد خبر : 1828056 | 17 خرداد 1401 ساعت 16:13 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی در آینده حر‌ف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

صوفیانی: مس مقابل تیم‌های مطرح راحت بازی می‌کرد

دروازه بان مس رفسنجان می‌گوید در دومین سال حضورشان در لیگ برتر عملکردی فوق العاده در میان تیم‌های مدعی داشته‌اند.

صوفیانی: مس مقابل تیم‌های مطرح راحت بازی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، داود نوشی صوفیانی در مورد سالی که در مس رفسنجان پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: همانطور که خودتان می‌دانید سال دومی بود که تیم به لیگ برتر آمد. سال گذشته هشتم شدیم و به نظرم رتبه خیلی خوبی برای تیمی بود که سال اول حضورش در لیگ برتر است. با حمایت هایی که از طرف مدیر عامل صورت گرفت توانستیم این فصل رتبه ششم را به دست بیاوریم. رتبه خیلی خوبی است و تیم‌هایی که در لیگ برتر قدیمی هستند انتظار داشتند آن را به دست بیاورند. ما امسال هم می‌توانستیم رتبه بالاتری به دست بیاوریم ولی به نظرم سالی بود که خواسته باشگاه و مردم رفسنجان و کل تیم برآورده شد.

او که در ابتدا دروازه بان فیکس مس رفسنجان بود و در ادامه جای خود را به فایز الرشیدی داد در این باره عنوان کرد: در این جور مسائل نظر سرمربی مهم است. ولی ۵۰-۵۰ با فایز بازی کردیم و مشکلی نیست.

گلر مس در مورد عملکردش در بازی هایی که درون دروازه داشت توضیح داد: بازی‌های خوبی بودند. ما بازیکن هستیم و وظیفه ما این است در تمرین و بازی بهترین باشیم و این مربی است که طبق استراتژی تصمیم می‌گیرد چه کسی را بازی بدهد.

نوشی صوفیانی با اشاره به اینکه تیم‌شان هجومی بازی می کرد و همین موضوع باعث می‌شد بعضی اوقات گل‌های به دور از انتظار دریافت کنند گفت: فلسفه آقای ربیعی فوتبال رو به جلو بود. یکسری تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند و  برخی تیم ها چشم به ضد حمله و ضربه ایستگاهی می‌دوزند ولی بهترین گلزن لیگ و یکی از بهترین پاسورها در تیم ما بود. این نشان می‌دهد ما دنبال کار هجومی بودیم و به نظرم خواسته کادر فنی بود.

صوفیانی در مورد اینکه نسبت به سال گذشته چه تغییراتی در مس رفسنجان رخ داد عنوان کرد: از دید کارشناسان و هواداران فوتبال، تیمی که سال دوم حضورش در لیگ برتر بود خیلی راحت و با قدرت مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گرفت که این نشان از دستیابی به اهداف باشگاه و آقای ربیعی است. پیشرفت بسیار بزرگی است، خودتان مشاهده کردید که ما در ورزشگاه خودمان و در استادیوم آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم. مقابل تیم‌هایی که در ایران آقایی می‌کنند عملکرد خیلی خوبی داشتیم و این موضوع در سال دوم حضور مس در لیگ برتر خیلی به چشم آمد.

صوفیانی در مورد اینکه چیزی در مورد ماندن یا نماندن محمد ربیعی در مس می داند یا خیر افزود: طبیعتاً ایشان با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه صد در صد دوست دارد با ایشان ادامه بدهد. در هر حال تیمی که در دومین سال حضورش تاخته و در جمع مدعیان قرار گرفته یعنی تمام عوامل از جمله مربی تاثیر گذار بودند و آقای ربیعی مربی‌ای است که در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها