کد خبر : 1829200 | 25 خرداد 1401 ساعت 08:22 | 354 بازدید | 0 دیدگاه

کمانه: تمایلی برای ادامه همکاری با پارادوومیدانی ندارم

رییس انجمن پارادوومیدانی پس از استعفا از این سمت، گفت: انجمن جایگاه خاصی در فدراسیون ندارد و شرایط برخلاف انتظارات بود.

کمانه: تمایلی برای ادامه همکاری با پارادوومیدانی ندارم

به گزارش "ورزش سه" علیرضا کمانه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت استعفای خود از ریاست انجمن پارادوومیدانی، اظهار کرد: هر چند اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از دوستان قدیمی من است و با پیشنهاد او این مسئولیت را قبول کردم، اما بعد از ۵ ماه فعالیت در این سمت شرایط آن طور که انتظار داشتم، نبود.

وی گفت: متاسفانه ظرفیت دوومیدانی معلولان تنها در رشته پرتاب خلاصه شده و از سایر ماده‌ها استفاده زیادی نمی‌شود. به عنوان نمونه سعی داشتیم استفاده از پنجه کربنی در میان دوومیدانی کاران معلول پررنگ‌تر دیده شود، اما شرایط آن مهیا نشد.

کمانه همچنین با اشاره به این که کادر فنی مربیان پارادوومیدانی تنها به عده خاصی خلاصه شده است، افزود: دایره محدودی در کادر فنی پارادوومیدانی وجود دارد که فضا برای استفاده از سایر مربیان دوومیدانی مهیا نیست، از سوی دیگر برنامه راهبردی و جامعی را برای این رشته تدوین کرده بودم که تنها شرایط برای استفاده برخی از برنامه‌ها فراهم شد.

وی اضافه کرد: همان طور که فدراسیون ارتباط خوبی با کمیته ملی پارالمپیک دارد، انجمن نیز در قالب یک فدراسیون باید بتواند این ارتباط را برقرار کند، اما چون جایگاه خاصی ندارد این ارتباط نیز ضعیف است و تنها اسم انجمن را یدک می‌کشد. در حقیقت جایگاه انجمن به درستی در فدراسیون تعریف نشده، شرح وظایف مشخص نیست و انتظاری که به عنوان رییس انجمن داشتم تحقق پیدا نکرد.

کمانه در پایان گفت: با این شرایط دیگر تمایلی برای ادامه همکاری به عنوان رییس انجمن پارادوومیدانی ندارم و ترجیح می‌دهم تجربیات خود را در جای دیگری هزینه کنم.

دیدگاه‌ها