کد خبر : 1829410 | 26 خرداد 1401 ساعت 15:53 | 50.9K بازدید | 15 دیدگاه

گذشتن از پول هنگفت؛

فداکاری بزرگ ستاره فرانسوی برای انتقال به رئال مادرید

اورلین شوامنی، ستاره جدید رئال مادرید برای انتقال به این تیم دست به کار بزرگی زده است.

فداکاری بزرگ ستاره فرانسوی برای انتقال به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شایعات هفته‌های اخیر بالاخره به حقیقت منجر شد و اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی موناکو با انتقالی در حدود 100 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد. مراسم معارفه این بازیکن اخیرا در استادیوم برنابئو برگزار شد و اورلین شوامنی در تیم جدید خود لباس شماره 18 را به تن خواهد کرد. اما به جز رئال مادرید، تیم های دیگری مانند لیورپول و پاری سن ژرمن نیز به شدت برای خرید این هافبک خوش آتیه تلاش کردند، اما اورلین شوامنی فقط قصد داشت برای رئال مادرید بازی کند و این اتفاق بالاخره رخ داد.

1721305

نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن به اورلین شوامنی دستمزدی معادل 12 میلیون یورو در سال پیشنهاد داده است. اما این ستاره جوان و فرانسوی تمایلی به قبول این رقم هنگفت نداشته و با دستمزدی تقریبا نصف این رقم راهی رئال مادرید شده است. به نظر می رسد اورلین شوامنی در باشگاه جدید خود رقمی بین شش تا هفت میلیون یورو حقوق می گیرد که تفاوت فاحشی با دستمزد پیشنهادی پاری سن ژرمن دارد. به نظر کیلیان امباپه تلاش زیادی برای راضی کردن او کرده، اما شوامنی تصمیم خود را قبل گرفته بوده است.

البته خود اورلین شوامنی نیز در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در لباس رئال مادرید تاکید کرد تحت هر شرایطی فقط خواهان بازی کردن برای این باشگاه بوده و بعد از تماشای مسابقه فینال این فصل به این نتیجه رسیده که انتخابی جز رئال مادرید برای فصول آتی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها