کد خبر : 1829480 | 27 خرداد 1401 ساعت 13:04 | 24.6K بازدید | 15 دیدگاه

هاشمی نژاد:

او تنها کسی است که تیم را به المپیک می برد

بازیکن امید ایران می‌گوید این تیم با مهدوی‌کیا صد در صد المپیکی خواهد شد.

او تنها کسی است که تیم را به المپیک می برد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نژاد را می توان پدیده نیم فصل دوم لیگ برتر دانست. بازیکنی که توانست خودی در نفت مسجدسلیمان نشان دهد و در نهایت به تیم ملی امید راه پیدا کرد.

وی در مورد حذف امید ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا به خبرنگار ما گفت: همانطور که می‌دانید با تیمی که قرار است به المپیک برود در این مسابقات شرکت کردیم و از همه تیم ها دو سال جوان تر بودیم و اگر بازی‌ها را ببینید در هر سه بازی با اینکه تیم ها از لحاظ سنی بالاتر از ما بودند کل بازی در دست ما بود و ما با اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و می‌توانید این را در فیلم بازی ها ببینید. تنها کسی که می تواند این تیم را به المپیک ببرد صددرصد آقای مهدوی کیا است و او کمک‌های خیلی خوبی نیز دارد.

او در مورد اعتقاد اکثر بازیکنان تیم امید به اینکه به دلیل بدشانسی حذف شدند ادامه داد: یک در صد هم فکر نمی کردیم چنین چیزی پیش بیاید. خوب شد که با این تیم رفتیم که این اشتباهات را انشالله در مسیر المپیک انجام ندهیم و بتوانیم صعود کنیم.

این بازیکن که در نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان اضافه شد و از تاثیر گذار های این تیم بود و با گلزنی هایش به تنهایی ۷ امتیاز را برای تیمش خرید در این باره عنوان کرد: به لطف خدا نیم‌فصل خیلی خوبی داشتم و خیلی خوشحالم که توانستم یکی از کسانی  باشم که به مردم مسجد سلیمان و بختیاری های عزیز کمک کرده باشم. توانستیم تیم شان را حفظ کنیم، انشاالله در فصل جدید بیشتر به فکر این تیم باشند چون هواداران بسیار خوبی دارد.

وی در مورد پیشنهاداتی که شنیده می‌شود یکی از آنها از پرسپولیس است نظرش را اینگونه بیان کرد: در مورد آینده ام چیزی معلوم نیست و بهتر است صحبت نکنم. از چند تیم بالای جدول و یکی دو تیم خارجی  پیشنهاد دارم و انشاالله بهترین تصمیم را می گیرم.

هاشمی نژاد در پایان در مورد اینکه چرا زودتر به لیگ برتر نیامده افزود: من یک مربی خصوصی به اسم مهدی خان رستمی دارم ایشان تشخیص داد من در هجده سالگی خودم را سر باز کنم و زود تر کارهای خدمت را انجام بدهم و من خدمتم را در ملوان گذراندم. من محصول آکادمی ملوان هستم و از نونهالان در این تیم بودم و دیر هم به لیگ برتر نیامدم و در ۲۰ سالگی این کار را انجام دادم.

دیدگاه‌ها