کد خبر : 1829699 | 29 خرداد 1401 ساعت 09:39 | 70.7K بازدید | 93 دیدگاه

مارکو فان باستن:

کسی که رونالدو را از مسی بهتر بداند، فوتبال بلد نیست

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اظهارات عجیبی را درباره مقایسه همیشگی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مطرح کرد.

کسی که رونالدو را از مسی بهتر بداند، فوتبال بلد نیست

به گزارش "ورزش سه"، مقایسه این دو ستاره دنیای فوتبال یکی از بحث‌های همیشگی چند سال اخیر بین هواداران این دو بازیکن و تمامی فوتبال‌دوستان بوده است. 
درخشش این دو در لالیگا و در ترکیب رئال مادرید و پرتغال و دستاوردهای باورنکردنی فردی و تیمی‌ای که با این دو باشگاه به دست آورده‌اند باعث شده که دو دستگی خاصی در بین فوتبال‌دوستان ایجاد شود. 
هر دوی این بازیکنان در طول این سال‌ها رکوردهایی خارق‌العاده‌ای را شکستند که تا سال‌های طولانی بدون رقیب خواهد ماند. هرچند هر دو در حال حاضر با توجه به افزایش سن افت کرده‌اند اما بحث درباره انتخاب از بین این دو بازیکن همچنان ادامه دارد. 

 

1678736


مارکو فان باستان که یکی از اسطوره‌های فوتبال هلند و باشگاه میلان است در گفتگو با روزنامه کوریره دلو اسپورت گفت:« کریستیانو بازیکن بزرگی است اما کسانی که می‌گویند او بهتر از مسی است چیزی درباره فوتبال نمی‌دانند یا با نیت بدی چنین ادعایی را درباره او مطرح می‌کنند.»
او با تمجید از عملکرد مسی اظهار داشت:« او بازیکنی خاص و نایاب است. تکرار درخشش او غیرممکن است. بازیکنی مانند او هر 50 یا 100 سال یک بار در دنیای فوتبال ظهور می‌کند. او به عنوان یک بچه هم نشان داده بود که سرشار از نبوغ فوتبالی است.»
با این حال فان باستان پیش از این مدعی شده بود که هیچ یک از این دو بازیکن جایی در فهرست سه بازیکن برتر تاریخ ندارند و از پله، دیه‌گو مارادونا و یوهان کرویف به عنوان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نام برده بود.

دیدگاه‌ها