کد خبر : 1829798 | 29 خرداد 1401 ساعت 20:00 | 54.3K بازدید | 13 دیدگاه

ضربه PSG به یونایتد؛ هم‌تیمی طارمی پاریسی شد

منچستریونایتد یک ضربه دیگر در نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرد و هافبک مدنظر این تیم به‌زودی در تست‌های پزشکی PSG شرکت می‌کند.

ضربه PSG به یونایتد؛ هم‌تیمی طارمی پاریسی شد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که منچستریونایتد به خاطر کند بودن فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌اش با انتقاد مواجه هست ضربه‌ دیگری به این باشگاه از طرف پاری‌سن ژرمن وارد شد.

یونایتد مدتی بود برای به‌خدمت گرفتن ویتینیا، هافبک باشگاه پورتو، تلاش می‌کرد اما امروز خبر رسید که ستاره پرتغالی آماده است تا در تست پزشکی PSG شرکت کند. بر اساس گزارش‌ها باشگاه ثروتمند پاریسی با پرداخت 40 میلیون یورو دست یونایتد را از جذب ویتینیا کوتاه کرده.

1722184

شیاطین سرخ مدتی است با انتقادهای زیادی درباره فعالیت‌شان در بازار نقل و انتقالات مواجه هستند. منتقدین می‌گویند درحالی‌که یونایتد نیاز مبرمی به تقویت خود در خطوط مختلف دارد اما تا این لحظه بسیار کند عمل کرده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

خبر مربوط به قطعی شدن انتقال ویتینیا به پاری‌سن ژرمن توسط فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی تایید شد. او مدعی شد ملی‌‌پوش پرتغالی پورتو به‌زودی در تست‌های PSG شرکت می‌کند و تنها چیزی که برای انتقال او باقی مانده کاغذبازی است.

ویتینیا در فصل 2020-2021 از پورتو به‌صورت قرضی به ولوز پیوست تا بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. اما او فصل چندان موفقی نداشت و در پایان فصل به کشورش بازگشت تا دوباره با پیراهن پورتو دیده شود. او در فصل گذشته با پیراهن پورتو نمایش‌های درخشانی داشت و بار دیگر مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار گرفت.

1722185

جدایی ویتینا دومین جدایی بزرگ تابستان امسال برای تیمی است که مهدی طارمی را در ترکیب خود دارد. پورتو پیش از این شاهد جدایی قطعی یک هافبک دیگر خود، فابیو ویرا، بود که به آرسنال پیوست.

دیدگاه‌ها