کد خبر : 1830704 | 04 تیر 1401 ساعت 20:43 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم سیتسیپاس در چمن شکست!

تنیسور جوان یونانی موفق شد برای اولین بار در یک تورنمنت تنیس بر روی چمن به قهرمانی برسد.

طلسم سیتسیپاس در چمن شکست!

به گزارش "ورزش سه" استفانوس سیتسیپاس، مرد شماره ۶ دنیای تنیس با برتری برابر روبرتو بائوتیستا اگوت عنوان قهرمانی مسابقات ۲۵۰ امتیازی مایورکا را به کارنامه ورزشی‌اش اضافه کرد.
نخستین قهرمانی سیتسیپاس روی زمین چمن درحالی رقم خورد که این تنیسور بلندقامت پیش از این فروغی در زمین چمن نداشت و معمولا خیلی زود از دور این رقابت‌ها کنار می‌رفت کمااینکه در دور اول مسابقات ویمبلدون سال گذشته در سه ست مغلوب تیافوئه شده بود.
سیتسیپاس ست اول این مسابقه را ۴-۶ از آن خود کرد اما در ست دوم با نتیجه ۳-۶ مغلوب تنیسور اسپانیایی شد که موفق به حذف مدودف در مرحله قبل شده بود.
ست سوم با پیش‌افتادن سیتسیپاس آغاز شد اما در ادامه آگوت به بازی برگشت تا حساب کار 6 بر 6 مساوی شده و کار به تایبریک بکشد.
در این بخش از مسابقه سیتسیپاس با تمرکز بر سرویس‌های خودش به‌خوبی راه را بر تکمیل بازگشت بائوتیستا بست و موفق شد با برتری ۶-۷ در این ست در مجموع با نتیجه ۱-۲ برنده شده و قهرمان مسابقات شود.
این نهمین قهرمانی دوران حرفه‌ای سیتسیپاس بود که باعث شد او در جمع بازیکنانی قرار بگیرد که در هر سه زمین هارد، خاک و چمن موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

 

دیدگاه‌ها