کد خبر : 1830942 | 06 تیر 1401 ساعت 11:27 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

امباپه تماشاگر پیروزی تیم جدید گرت بیل (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن ژرمن، شب گذشته به تماشای بازی لس آنجلس اف سی برابر نیویورک ردبولز نشست.

امباپه تماشاگر پیروزی تیم جدید گرت بیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لس آنجلس اف سی در چند هفته اخیر با جذب جورجو کیه‌لینی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود و خبر پیوستن گرت بیل به این تیم نیز توجه بسیاری را جلب کرد. 
این تیم که حالا صدرنشین کنفرانس غرب در لیگ فوتبال آمریکاست تصمیم گرفت که این بازیکن ولزی را با قراردادی یک‌ساله و به‌عنوان بازیکن آزاد با پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید، در پنجره تابستانی به‌خدمت بگیرد. 
امباپه که برای سپری کردن تعطیلات تابستانی به آمریکا رفته، شب گذشته برای تماشای بازی این تیم و پیروزی و تثبیت صدرنشینی آنها به ورزشگاه رفت تا نشان دهد که بیل تنها نام بزرگ و درخشان این روزهای حاضر در کالیفرنیا نیست. 

1723594
صفحه رسمی توییتر باشگاه لس آنجلس اف سی نیز با انتشار عکسی از این بازیکن، این خبر را به‌صورت رسمی منتشر کرده و از حضور امباپه در این بازی ابراز خوشحالی کرد. 
بیل 9 فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفت اما در نهایت با حواشی بسیار از این تیم جدا شد و حالا مدیران این باشگاه آمریکایی امیدوار هستند که او درخشش سابقش را در سال جام جهانی 2022 قطر در این تیم به‌نمایش بگذارد. 
صعود تیم ملی ولز به جام جهانی پس از سال‌ها انتظار باعث شده که این بازیکن انگیزه خاصی برای بازی در سطح باشگاهی و بازگشت به دوران اوج داشته باشد تا بتواند تیم ملی کشورش را در این رقابت‌ها با تمام توان همراهی کند.

دیدگاه‌ها