کد خبر : 1831218 | 08 تیر 1401 ساعت 09:25 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

نادال در ویمبلدون؛ شروعی که در تراز قهرمان نبود!

بخت دوم قهرمانی در ویمبلدون کارش در این مسابقات را با پیروزی‌ای دشوار آغاز کرد.

نادال در ویمبلدون؛ شروعی که در تراز قهرمان نبود!

به گزارش "ورزش سه" پرافتخارترین تنیسور تاریخ در حالی دیروز در استادیوم مرکزی ومیبلدون برابر سروندلو آرژانتینی قرار گرفت که مسابقه‌ای به مراتب طولانی‌تر از آنچه فکرش را می‌کرد پشت سر گذاشت.
رافا که بعد از سال ۲۰۱۹ برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد، درحالی در ست اول با نتیجه ۴-۶ برابر حریف آرژانتینی به برتری رسید که در آخرین گیم سرویس خودش سه بار در آستانه بریک‌شدن قرار داشت.

1723884
او ست دوم را کم‌نوسان سپری کرد و با نتیجه ۳-۶ بر مرد شماره ۴۱ جهان تنیس غلبه کرد.
ست سوم اما اوج فرازوفرودهای نادال بود. درحالی که ماتادور خیلی زود از حریفش دو بر یک جلو افتاد، در ادامه دوبار از سوی حریفش بریک شد تا این ست را ۳-۶ واگذار کند.
نادال در ست چهارم هم خیلی زود بریک شد و حتی چیزی نمانده بود تا دو بریک از حریف جوانش عقب بیفتد اما با گریز از این شگفتی در ادامه فرم مطلوبش را پیدا کرد و با گرفتن چهار گیم متوالی با نتیجه ۴-۶ پیروز ست چهار شد تا در مجموع با نتیجه ۱-۳ برنده مسابقه شود.

1723885
رافا با این برتری به سیصدوششمین پیروزی خودش در گرنداسلم‌ها دست پیدا کرد تا بعد از فدرر، ویلیامز و جوکوویچ در رتبه چهارم از این نظر قرار بگیرد.
اسطوره اسپانیایی که حالا با حذف اوژه آلیاسیم و کناره‌گیری برتینی شانس بالایی برای حضور در فینال دارد، در مرحله بعد باید برابر ریچارد برانکیس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها