کد خبر : 1831303 | 08 تیر 1401 ساعت 16:45 | 120.4K بازدید | 39 دیدگاه

درخواست رسمی برای تمدید قرارداد رضا اسدی

گل‌محمدی شماره هشت تیمش را انتخاب کرد

سرمربی پرسپولیس از درخواست رسمی خود برای تمدید با هافبک دفاعی تیمش خبر داد.

گل‌محمدی شماره هشت تیمش را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته، روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشت و در نهایت به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالاتی به عضویت پرسپولیس درآمد، در این فصل با توجه به پایان قراردادش سرنوشت نامشخصی را روبروی خود می‌دید.

اسدی از یک سو با توجه به شرایطی که در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران و فکر کردن درباره پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری بوریرام تایلند بود و از یک سوی نیز چند تیم داخلی را خواهان خود می‌دید.

هافبک دفاعی شماره هشت سرخپوشان که توانسته بود با چهار گل زده یکی از بهترین آمارها را در پست میانی از این حیث به خود اختصاص دهد، فشارهای زیادی را متوجه خود می‌دید که باعث شد تا از تمدید قرارداد صرفنظر کند. با این حال اکنون به نظر می رسد شرایط متفاوت شده است؛ یحیی گل محمدی در آخرین گفتگویی که داشته از درخواست خود برای تمدید قرارداد با این بازیکن صحبت کرده است.

سرمربی سرخ‌ها که نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته، برای تقویت خط میانی تیمش در پست هافبک دفاعی که اکنون کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را در اختیار دارد، اینطور گفته است: در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست‌ درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم.

گل محمدی اکنون با اعلام رسمی برای تمدید قرارداد با رضا اسدی، در انتظار مذاکره مدیران این باشگاه با هافبک دفاعی شماره هشت تیمش است و باید دید طی روزهای آتی، شرایط برای این ادامه همکاری به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها