کد خبر : 1831695 | 11 تیر 1401 ساعت 20:05 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

قرارداد محمد صلاح آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید نیست!

به نظر می‌رسد لیورپول در شرایطی خاص دستمزدی به ارزش 350 هزار پوند به محمد صلاح پرداخت خواهد کرد.

قرارداد محمد صلاح آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات نگران کننده برای هواداران لیورپول بالاخره دیروز به اتمام رسید و محمد صلاح، ستاره مصری و گلزن مرسی سایدی‌ها رسما قرارداد خود را تمدید کرد. قرارداد جدید محمد صلاح سه‌ساله و به ارزش 350 هزار پوند در هفته بوده و تعجب بسیاری را برانگیخت. باشگاه لیورپول در سال‌های اخیر به حفظ نظم رختکن تاکید داشته و حتی بسیاری جدایی سادیو مانه و انتقال او به بایرن مونیخ را نیز در راستای عدم مبادرت مدیران لیورپول به مقابله با این نظم توصیف کردند.

1717322

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد مدیران لیورپول اصرار دارند که قرارداد جدید محمد صلاح همچنان با ساختار پرداخت دستمزد آنها مطابقت داشته و اصول باشگاه رعایت شده است. در حقیقت به نظر می‌رسد پرداخت این رقم به ستاره مصری قطعی نیست و بخشی از این رقم هنگفت به شکل پاداش بوده و در صورت رسیدن محمد صلاح به اهداف ذکر شده در قرارداد، به او پرداخت می‌شود.

به‌زعم مدیریت لیورپول، آنها توانسته‌اند محمد صلاح را متقاعد کنند که در محدوده سقف دستمزد باشگاه باقی بماند و روال همیشگی باشگاه رعایت شده است. البته علی‌رغم اعطای دستمزد هنگفت به محمد صلاح، او هنوز هم پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر نیست و ستاره‌های دیگری را از این حیث بالای سر خود می‌بیند. به هر حال حفظ ستاره‌ای مانند محمد صلاح و جذب داروین نونیز، هواداران لیورپول را به ادامه درخشش در فصل بعد نیز امیدوار ساخته است.

دیدگاه‌ها