کد خبر : 1831699 | 11 تیر 1401 ساعت 20:25 | 57.9K بازدید | 17 دیدگاه

چلسی آماده انتقام از بارسا؛ دست‌تان زیر ساطور ماست

بعد از آنکه بارسلونا مانع از خرید رافینیا توسط چلسی شد، به نظر می‌رسد باشگاه انگلیسی قصد دارد در سه پرونده دیگر نقل و انتقالاتی از باشگاه کاتالان انتقام بگیرد.

چلسی آماده انتقام از بارسا؛ دست‌تان زیر ساطور ماست

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین خبرها از بازار نقل و انتقالات تابستانی حاکی است بارسلونا مانع از انتقال رافینیا، ستاره برزیلی لیدز، به چلسی شده. اما رافینیا تنها بازیکنی نیست که این دو باشگاه برای تصاحبش رقابت دارند. گفته می‌شود چلسی که حالا از بارسا زخم خورده قصد دارد در سه پرونده نقل و انتقالاتی دیگر، از کاتالان‌ها انتقام بگیرد.

1724575

گزارش‌های امروز حاکی از این بود که بارسلونا در نبرد برای جذب رافینیا موفق شده چلسی را شکست بدهد. بارسا به لیدز اطلاع داده که مبلغ درخواستی 70 میلیون یورویی برای رافینیا را خواهد پرداخت. این ضربه سختی به چلسی است که این هفته به لیدز اطلاع داده بود حاضر است برای ستاره برزیلی 60 میلیون یورو بپردازد.

1724576

اما رافینیا تنها بازیکنی نیست که دو باشگاه امسال تابستان برای تصاحبش شاخ به شاخ شده‌اند. مدیران چلسی بعد از این شکست به‌دنبال انتقام‌گیری از بارسا در پرونده‌های دیگر نقل و انتقالات خواهند بود. اولین جبهه‌ای که چلسی می‌تواند برای انتقام انتخاب کند رابرت لواندوفسکی است. بارسا از چنین خبری مسلما بسیار نگران خواهد شد.

1724577

دو جبهه دیگری که چلسی می‌تواند از بارسا انتقام بگیرد دو بازیکنی است که در حال حاضر برای چلسی بازی می‌کنند. سزار آسپیلی‌کوئتا و مارکوس آلونسو. دو بازیکنی که بارسا خواهان جذب‌شان است. دو بازیکنی که آخرین سال قراردادشان با چلسی را پشت سر می‌گذارند و خواهان بازگشت به لالیگا هستند. اما چلسی اگر بخواهد برای بارسا مشکل‌سازی کند می‌تواند بیشتر از آنچه لازم است برای انتقال آنها سخت‌گیری به خرج دهد.

دیدگاه‌ها