کد خبر : 1832096 | 14 تیر 1401 ساعت 10:30 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

کلانتری: از فجر دلخوری ندارم

احتمالا علی کلانتری، سرمربی تیم فجر در فصل گذشته رهبری یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر را بر عهده می گیرد تا این بار این پروسه را در تیمی غیر از فجر استارت بزند.

کلانتری: از فجر دلخوری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، این مربی بر این عقیده است که در صورت ادامه حضور در راس کادر فنی تیم فجر سپاسی می توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. او در تازه ترین مصاحبه برای کادر مدیریتی جدید و هم چنین کادر فنی آرزوی موفقیت می کند و می گوید: مدیر جدید باشگاه فجر از دوستان صمیمی من به شمار می رود. دیگر دلخوری در ذهنم نیست. برای فجر آرزوی موفقیت می کنم. به خصوص برای مهدی رجب زاده که از بازیکنان قدیمی تیم فجر است. من از این پس هوادار تیم فجر هستم.

علی کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا با جدایی از فجر سپاسی پروسه مربیگری او متوقف می شود یا خیر گفت: دو سه پیشنهاد از تیم های دسته اولی دریافت کرده ام. اما نمی خواهم به صرف حضور تنها برای ماندن تیم در جدول بازی ها تلاش کنم. دو پیشنهاد جدی است و دوست دارم شرایطی در تیم جدید مهیا شود که برای صعود به لیگ برتر تلاش کنیم. در حال بررسی و سبک و سنگین کردن پیشنهادات هستم و همان طور که اشاره کردم در صورتی که شرایط برای موفقیت فراهم باشد کار را شروع خواهم کرد. از همه پیشنهاداتی که به من شده تشکر می کنم اما همان طور که گفتم ترجیح می دهم به تیمی بروم که مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها