کد خبر : 1832194 | 14 تیر 1401 ساعت 18:10 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

در منچستر خوشحال بودم؛ به‌خاطر مورینیو اینجا هستم

نمانیا ماتیچ، بازیکن محبوب ژوزه مورینیو از این مربی پرتغالی به‌عنوان یک عامل مهم در پیوستن به رم کرد.

در منچستر خوشحال بودم؛ به‌خاطر مورینیو اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ ۳۳ ساله که طی ۵ سال حضور در اولدترافورد ۱۸۹ بازی برای قرمزها انجام داد، بار دیگر شاگرد مورینیو شد. این بازیکن صرب در چلسی و یونایتد برای مورینیو بازی کرد و حالا برای سومین‌بار در تیم او حضور خواهد داشت.

او قراردادی یک‌ساله با جالوروسی امضا کرد که اخیراً پس از شکست 1-0 فاینورد در فینال، اولین قهرمان لیگ کنفرانس اروپا لقب گرفت.

1725230

ماتیچ در مراسم معارفه خود ابتدا درباره رابطه خود با مورینیو و خاطرات آن‌ها با هم صحبت کرد و گفت:« ما به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسیم و خوشحالم که او را اینجا پیدا کردم. من به خاطر او اینجا هستم، اما خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ خواهم بود. من سعی می‌کنم رکورد لمپارد را به‌عنوان بازیکنی که بیشترین بازی را زیر نظر مورینیو داشته است شکست دهم. فکر می‌کنم تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند در آینده به افتخارات مهمی برسد. نمی‌توانم برای شروع بیش از این صبر کنم.»

او در مورد جدایی‌اش از منچستریونایتد نیز صحبت کرد و گفت:« بعد از هشت سال و نیم من یک تجربه جدید می‌خواستم. رم چالش مهمی برای من است. می‌توانستم در لیگ برتر بمانم اما تصمیم گرفتم در ایتالیا چیزهای جدیدی را امتحان کنم. باشگاه‌های خوب زیادی در ایتالیا وجود دارند و سطح لیگ بالا است. من متقاعد شده‌ام که انتخاب درستی انجام داده‌ام. یونایتد چندین سال است که عنوانی کسب نکرده ولی قطعا پیشرفت خواهد کرد و برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. سخت است که بگوییم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من در آنجا بسیار خوشحال بودم.»

دیدگاه‌ها