کد خبر : 1832229 | 14 تیر 1401 ساعت 21:44 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: صحبت در مورد دیبالا بی‌فایده است

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر از بازگشت روملو لوکاکو به این تیم استقبال کرد.

اینزاگی: صحبت در مورد دیبالا بی‌فایده است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک فصل ناموفق در چلسی، روملو لوکاکو بخش قابل توجهی از دستمزد خود را کاهش داد تا دوباره لباس اینتر را به تن کند. از فردا تمرینات فصل جدید نراتزوری آغاز می‌شود و عصر امروز سیمونه اینزاگی در یک نشست خبری در مورد مسائل مختلف و شرایط اینتر در فصل بعد صحبت کرده است..

سیمونه اینزاگی گفت: "همه ما پائولو دیبالا را می‌شناسیم و صحبت درباره او بی فایده است. ما 6مهاجم در تیم داریم و درست نیست که در مورد بازیکنانی که در تیم نیستند صحبت کنیم؛ مانند دیبالا. من دوست ندارم در مورد بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت کنم. اگر شرایطش باشد در مورد گلیسون برمر نیز صحبت خواهیم کرد و حالا این کار درست نیست. 

1715694

فصل عجیبی خواهد بود، ما 20 بازی در سه ماه انجام خواهیم داد و سپس 50 روز استراحت خواهیم کرد. این اتفاق برای همه جدید است. ما فصل گذشته دو جام بردیم، اما متاسفیم که عنوان قهرمانی را کسب نکردیم. البته با 84 امتیاز، شما پنج بار از شش بار در لیگ قهرمان م‌شوید. ما دوباره فصل را با همان شور و اشتیاق شروع می‌کنیم و امیدواریم شرایط مناسب باشد.

بازگشت روملو لوکاکو به اینتر؟ من رابطه بسیار خوبی با لوکاکو دارم. باشگاه به من در مورد این احتمال اطلاع داد و این برای من خبر مهم و بزرگی بود. با این حال فراموش نکنید که فصل گذشته بهترین خط حمله را در سری آ داشتیم. لوکاکو گزینه‌ها و راه حل‌های بیشتری به ما خواهد داد، اما من فراموش نمی‌کنم مهاجمانم فصل قبل چه عملکردی داشتند. من در حال حاضر چند ایده در مورد استفاده از لوکاکو در ترکیب دارم. لوکاکو انتخاب‌های بیشتری به ما می‌دهد و همچنین مهاجمان دیگری اینجا هستند که در گذشته خوب کار کرده‌اند.

دروازه‌بان اول فصل بعد؟ سمیر هندانوویچ در ترکیب ثابت قرار خواهد داشت، زیرا او در فصل گذشته شایستگی خود را نشان داد. همه ما از ارزش‌های آندری اونانا باخبریم، این دروازه‌بان آینده اینتر است و شانس درخشش خواهد داشت."

دیدگاه‌ها