کد خبر : 1832279 | 15 تیر 1401 ساعت 10:14 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

خیال چلسی راحت شد؛ ستاره ایتالیایی می‌ماند

جورجینیو، هافبک چلسی، قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده و به حضور در استمفوردبریج ادامه دهد.

خیال چلسی راحت شد؛ ستاره ایتالیایی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی جورجینیو از چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسید. 
این بازیکن از زمان حضورش در لندن یکی از ستاره‌های ترکیب چلسی بوده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان 21-2020 ایفا کرد. 
با این حال او فصل گذشته شرایط سختی را در این تیم سپری کرد و بحرانی که پس از حمله روسیه به اوکراین گریبانگیر چلسی شد منجر به شایعاتی بسیاری درباره آینده این بازیکن و تصمیم او به جدایی از این تیم شد اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است. 
ژوائو سانتوس، مدیر برنامه جورجینیو، مدعی شده که موکلش تصمیمی برای بازگشت به ایتالیا ندارد و ادامه حضور در استمفوردبریج همچنان اولویت اصلی او به حساب می‌آید. 

1673122
او در پاسخ به سوالی درباره آینده این بازیکن به توتومرکاتو گفت:« چلسی اولویت ما است. قرارداد او در سال 2023 با چلسی تمام می‌شود. من فکر می‌کنم ما از ماه سپتامبر مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کنیم.»
این در حالی است که سانتوس پیش از این صحبت‌هایی را درباره بازگشت جورجینیو به ایتالیا مطرح کرده بود اما به نظر می‌رسد که تصمیم شخصی این بازیکن با این موضوع در تضاد بوده و او قصد دارد در لندن بماند. 
چلسی این فصل با تغییرات بسیاری مواجه است و بازیکنان بسیاری از جمله آندریاس کریستنسن، آنتونیو رودیگر و روملو لوکاکو از این تیم جدا شده‌اند تا فصل متفاوتی پیش روی شاگردان توماس توخل باشد.

دیدگاه‌ها