کد خبر : 1832358 | 15 تیر 1401 ساعت 15:46 | 21.4K بازدید | 7 دیدگاه

همزمان با پایان خدمت سربازی

مرادمند از اول مرداد در تمرینات استقلال

مدافع استقلال در شروع تمرینات این تیم غایب است و کمی دیرتر اضافه می‌شود.

مرادمند از اول مرداد در تمرینات استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع استقلال چند ماه قبل به خاطر مشمول شدن به خدمت سربازی به اجبار جمع آبی ها را ترک کرد. در این مدت مرادمند با وجود اینکه با عضویت در تیم ملوان خدمت سربازی اش را پشت سر می‌گذاشت اما اقدامات اداری برای گرفتن کسری خدمت را نیز انجام داد و با موفقیت این کار را پشت سر گذاشت.

بر اساس هماهنگی انجام شده کسری خدمت سربازی مرادمند مورد قبول واقع شده و او تا پایان تیرماه می‌تواند برای گرفتن کارت پایان خدمت اقدام کند. مرادمند که نیم فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده بود، برای تمدید این قرارداد تا پایان فصل هم با مدیران باشگاه توافق کرده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

مساله ای که باعث شده موضوع تمدید قرارداد مرادمند رسانه‌ای نشود  این است که طبق قانون او هنوز سرباز باشگاه ملوان است و باید تا پایان خدمتش در این تیم بماند.  با توجه به کسری خدمت دریافت شده، مرادمند اواخر تیرماه برای گرفتن برگه پایان خدمت اقدام خواهد کرد و بعد از آن مشکلی برای حضور در تمرینات استقلال نخواهد داشت.

بر این اساس او در شروع تمرینات استقلال غایب است و کمی دیرتر از سایرین اضافه خواهد شد. مرادمند از اوایل مرداد کارش را با آبی پوشان برای فصل جدید استارت خواهد زد.

حضور مرادمند در خط دفاعی استقلال خبر خوبی برای آبی ها محسوب می‌شود. این مدافع باتجربه قطعا یکی از نفراتی است که می‌تواند به بسته شدن مستحکم خط دفاعی مد نظر ریکاردو ساپینتو کمک کند. البته که دیر اضافه شدنش به تمرینات ممکن است حضور او در ترکیب اصلی را نیز به تاخیر بیندازد.

دیدگاه‌ها