کد خبر : 1832427 | 15 تیر 1401 ساعت 23:20 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

ناپولی در هراس از یوونتوس؛ کولیبالی به تورین می‌رود؟

رسانه‌ها در ایتالیا خبر دادند ایجنت کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، در حال مذاکره با باشگاه یوونتوس است تا این ستاره سنگالی به تورین منتقل شود.

ناپولی در هراس از یوونتوس؛ کولیبالی به تورین می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌ها در ایتالیا دقایقی پیش گزارش دادند مدیر باشگاه یوونتوس، فدریکو چروبینی، در حال حاضر در جلسه‌ای با ایجنت کالیدو کولیبالی، مدافع باشگاه ناپولی است. توتواسپورت می‌‌گوید مدیر یوونتوس با فالی رمضانی، مدیر برنامه‌های کولیبالی، در شهر میلان دیدار کرده است.

1725602

یوونتوس که احتمال می‌دهد ماتیس دلیخت، مدافع هلندی، امسال تابستان این تیم را ترک کند، برای تقویت خط دفاعی خود مدافع پرقدرت سنگالی باشگاه ناپولی را هدف گرفته.

البته رمضانی علاوه‌بر کولیبالی، مدیریت برنامه‌های یک مدافع دیگر شاغل در ایتالیا، نیکولا میلنکوویچ، از باشگاه فیورنتینا را هم به‌عهده دارد ولی رسانه‌ها اعلام کردند جلسه امشب بین مدیر یوونتوس و رمضانی تنها درباره خرید احتمالی کالیدو کولیبالی است.

قرارداد کولیبالی با ناپولی تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و یوونتوس معتقد است به همین دلیل می‌تواند در ازای خرید او از ناپولی تخفیف بگیرد. گزارش‌ها حاکی از این است که رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس، قیمت کولیبالی را 40 میلیون یورو در نظر گرفته.

1725603

کولیبالی در صورت جدایی یکی از سه جدایی بزرگ ناپولی در دوره‌های اخیر را رقم خواهد زد. بعد از جدایی کاپیتان سابق این تیم، لورنزو اینسینیه، که تابستان گذشته اتفاق افتاد هواداران ناپولی نمی‌خواهند امسال هم شاهد یک جدایی بزرگ دیگر باشند. این در حالی است که احتمال جدایی یک ستاره محبوب دیگر هم هواداران ناپولی را نگران کرده چرا که گفته می‌شد احتمال جدایی دریس مرتنز هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها