کد خبر : 1832714 | 18 تیر 1401 ساعت 12:40 | 44.9K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار ستاره برزیلی به بارسا؛ 48 ساعت وقت دارید!

رافینیا، ستاره برزیلی لیدز، به مدیران بارسلونا هشدار داد که برای به خدمت گرفتن او عجله کنند.

هشدار ستاره برزیلی به بارسا؛ 48 ساعت وقت دارید!

به گزارش "ورزش سه"، نام بارسا از مدت‌ها قبل در کنار نام رافینیا به گوش رسیده و همه از علاقه این باشگاه به جذب او مطلع هستند. 
درخشش این ستاره برزیلی در ترکیب لیدز در فصل گذشته باعث شد که باشگاه‌های بسیاری شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته و خواهان جذب او باشند. 
این در حالی است که رافینیا شخصا علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده دارد و امیدوار است که مذاکرات بین مدیران باشگاه بارسا و لیدز در این زمینه به نتیجه دلخواهش برسد. 

1724017


باشگاه چلسی و آرسنال نیز رقیب جدی و سرسختی برای بارسا به حساب می‌آیند که پیشنهاد جذابی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیدز ارائه کردند اما علاقه رافینیا به بارسا باعث شده که انتقال او به استمفوردبریج یا امارات نهایی نشود. 
با این حال، طولانی شدن این روند چندان به مذاق این بازیکن و دکو، مدیر برنامه او، خوش نیامده و آنها حالا به بارسا هشدار داده‌اند که تنها 48 ساعت برای نهایی کردن این انتقال فرصت دارد، در غیر این صورت آنها آماده هستند تا این انتقال را لغو شده بدانند و مذاکره با نمایندگان چلسی را از سر بگیرند. 
برای رافینیا بسیار مهم است که تمرینات پیش فصل را هرچه سریع‌تر در هر تیمی که قرار است به آن منتقل شود شروع کند تا بتواند عملکرد خوبی در طول فصل داشته و حضورش در جام جهانی 2022 در ترکیب تیم ملی برزیل را تضمین کند.

دیدگاه‌ها