کد خبر : 1832812 | 18 تیر 1401 ساعت 23:20 | 18.8K بازدید | 5 دیدگاه

لئون گورتزکا:

به بایرن ایمان دارم؛ جدایی سوله ناراحت‌کننده بود

لئون گورتزکا نگران خریدهای دورتموند و انتقال دوستش نیکولاس سوله به این باشگاه نیست.

به بایرن ایمان دارم؛ جدایی سوله ناراحت‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله، مدافع آلمانی و جوان بایرن مونیخ در پایان فصل گذشته با این تیم به اتمام رسید و عدم تلاش مدیران این باشگاه در نهایت باعث شد نیکلاس سوله بایرن مونیخ را ترک کند. در حالی‌که شایعات حاکی از انتقال این مدافع تنومند به لیگ برتر و باشگاه چلسی بود، دورتموند پیش از پایان فصل با وی به توافق رسید.

1724528

نشریات آلمانی بارها مدعی شدند این مدافع آلمانی خواهان ماندن در بایرن مونیخ است، اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن تمایلی به تمدید قرارداد با نیکلاس سوله نشان نداد.

دورتموند غیر از سوله هشت خرید دیگر هم داشته تا نوید حضوری قدرتمندانه را در فصل بعد بوندس‌لیگا بدهد؛ با این حال لئون گورتزکا، ستاره ملی پوش بایرن از این بابت نگران نیست. او ضمن ابراز ناراحتی از جدایی سوله گفت:« دورتموند عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و این را می توان به وضوح تایید کرد؛ با این حال من به مدیران بایرن اطمینان دارم و می دانم که در تلاشند بهترین تیم را برای فصل بعد ببندند.»

1702789

گورتزکا ادامه داد:« ما قطعا تیمی باکیفیت خواهیم داشت که می تواند به دنبال اهداف بزرگی باشد. بایرن هر سال برای قهرمانی در همه جام ها می جنگد. جدایی سوله؟ او بازیکن مهمی بود ولی به دورتموند رفت. اتفاق خوبی برای بایرن نبود ولی باید به خواسته های خود بازیکن هم احترام گذاشت. او قرارداد بهتری می خواست و سپس ترجیح داد به دورتموند برود. از بازی کنار سوله لذت می بردم و دوستان خوبی بودیم. شخصا ناراحت شدم ولی مشکلی برای ما ایجاد نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها