کد خبر : 1833124 | 20 تیر 1401 ساعت 22:27 | 36.7K بازدید | 4 دیدگاه

حکم میرشاد ماجدی به رضا کشوری

فوری: حیدر بهاروند از سازمان لیگ کنار گذاشته شد

یکی از قدیمی‌ترین مسئولان فدراسیون فوتبال با حکم سرپرست این فدراسیون از سمتش برکنار شد.

فوری: حیدر بهاروند از سازمان لیگ کنار گذاشته شد

به گزارش "ورزش سه" بهاروند که در چند دوره مختلف سرپرستی و ریاست بر سازمان لیگ را برعهده داشته و از قدیمی‌ترین روسای هیات فوتبال به شمار می‌رفته، درحالی سمت خودش را از دست داده که چند روز پیشتر برای انتخابات فدراسیون فوتبال هم به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بود اما کمی بعد با پس گرفتن امضای خود از گردونه رقابت خارج شده بود.
او امروز هم در هیچ یک از فهرست‌های اعلامی از سوی نامزدهای ریاست نبود تا درحالی که قبل‌تر سرپرستی بر فدراسیون فوتبال را هم تجربه کرده است، در معرض حذف از بدنه مدیریتی فوتبال کشور قرار بگیرد. جانشین او رضا کشوری است که انتخاب خود بهاروند به عنوان دبیر سازمان لیگ بوده است.
موضوع کنارگذاشته شدن بهاروند یکی از مهم‌ترین تصمیمات میرشاد ماجدی در دوره سرپرستی‌اش در فدراسیون فوتبال است. تصمیمی که فقط انتخاب سرمربی جدید تیم ملی از آن اهمیت بیشتری خواهد داشت.
ماجدی که خود امروز در حوالی ظهر اعلام کرد در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نخواهد کرد، با بازگشتی ناگهانی و ثبت نام، خود را برای رقابت انتخاباتی با مهدی تاج آماده می‌کند درحالی که این دو رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند.
برکناری بهاروند شایعه‌ای بود که چندروزی صحبت‌هایی در خصوص تحقق آن مطرح شده بود اما امروز در شرایطی به آن جامه عمل پوشانده شد که طبق معمول هر انتخاباتی بحث در مورد سبد آرا حیدر بهاروند بسیار شنیده می‌شد. او که به عنوان یکی از نواب شهاب عزیزی خادم از داشتن رای در هیات رئیسه محروم شده بود، امشب به صورت کامل سمت خود در فدراسیون فوتبال را از دست داد تا باب صحبت‌های جدیدی در این باره باز شود.

1726670

دیدگاه‌ها