کد خبر : 1833728 | 25 تیر 1401 ساعت 10:10 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

قدوس خوشحال از انتقال اریکسن به منچستر!

هافبک ایرانی برنتفورد شانس بازی بیشتری در تیمش برای فصل جدید خواهد داشت.

قدوس خوشحال از انتقال اریکسن به منچستر!

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس، که برای سومین فصل پیاپی تصمیم به ادامه حضور در برنتفورد انگلیس گرفته، پس از فصل نه چندان ایده‌آلی که پشت سر گذاشت، حالا باید با رهایی از مصدومیت خود را آماده شروع سال جدید رقابت‌های لیگ برتر کند و بتواند به ترکیب تیمش برسد.

هافبک ایرانی برنتفورد، که صعود از چمپیونشیپ را همراه تیمش تجربه کرده، در فصل اخیر ۱۷ بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت که طی این مدت یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، اما در هفته‌های پایانی به خاطر آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود و البته پیش از آن هم شانس کمی برای بازی داشت.

سامان قدوس، پس از اینکه در دیدار هفته سی و چهارم فصل گذشته لیگ جزیره حضور ثابت در ترکیب تیمش به‌عنوان مدافع راست مقابل تاتنهام داشت و بخاطر آسیب دیدگی تعویض شد، در چهار هفته پایانی فصل و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل جاری نتوانست به دلیل مصدومیت به میدان برود، اما حالا شرایط جدیدی برای او به وجود آمده است.

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد، در حالی باید تلاش کند زودتر از بند مصدومیت رهایی یافته و به میادین برگردد که در صورت رسیدن به شرایط بازی، شانس بیشتری برای بازگشت به ترکیب تیمش خواهد داشت، چراکه کریستین اریکسن از این باشگاه جدا شده و به منچستر یونایتد رفته است.

اکنون انتقال اریکسن به منچستر یونایتد شرایط بهتری برای سامان قدوس برای نزدیک شدن به ترکیب اصلی را به وجود می‌آورد و بعید نیست با رسیدن به مرز آمادگی، او تجربه قرار گرفتن در جمع ۱۱ بازیکن ثابت را دوباره به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها