کد خبر : 1835444 | 04 مرداد 1401 ساعت 20:59 | 38.7K بازدید | 7 دیدگاه

صحبت‌های عجیب اریکسن: برای لوگو به یونایتد نیامدم!

کریستین اریکسن، خرید جدید منچستریونایتد می‌گوید تنها برای یک لوگو به این تیم ملحق نشده و هدفش فوتبال بازی کردن است.

صحبت‌های عجیب اریکسن: برای لوگو به یونایتد نیامدم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی که امروز پیوستنش به منچستریونایتد قطعی شد، برای اولین بار درباره این انتقال صحبت کرد.

اما صحبت‌های اریکسن، برای بازیکنی که تازه به یک تیم ملحق شده، عجیب و نامتعارف بود. ستاره دانمارکی در صحبت‌هایی که احتمالا به مذاق هواداران یونایتد خوش نخواهد آمد گفت تنها برای یک لوگو به شیاطین سرخ نپیوسته و هدفش فوتبال بازی کردن است.

1730395

اریکسن در جریان برگزاری رقابت‌های یورو 2020 و در میانه یکی از مسابقات تیم ملی دانمارک دچار حمله قلبی شد و دنیای فوتبال را در شوک و نگرانی فرو برد. او از این حادثه جان سالم به در برد و بعد از چند ماه به فوتبال بازگشت. اریسکن نیمه دوم فصل گذشته را در تیم انگلیسی برنتفورد بازی کرد.

او حالا با پیوستن به منچستریونایتد، دوره جدیدی از زندگی فوتبالی‌اش را آغاز خواهد کرد. اریکسن گفت بعد از صحبت‌هایی که با اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، داشت، امیدوار است فصل آینده یکی از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ باشد.

کریستین اریکسن امروز در مصاحبه با وبسایت باشگاه منچستریونایتد گفت:" من برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده‌‌ام و نه فقط برای لوگوی باشگاه. می‌خواهم در این تیم فوتبال بازی کنم.

صحبت‌هایی که با سرمربی داشتم فوق‌العاده بود. آشنا شدن با ایده‌های او من را به این نتیجه رساند که منچستریونایتد برای من انتخابی ایده‌آل است. از همان لحظه می‌توانستم حدس بزنم که در یونایتد موفق خواهم بود. اینجا اگر نگوییم بزرگترین باشگاه دنیا، باشگاه خیلی خیلی بزرگی است. هر جای دنیا که بگویید منچستریونایتد، این تیم را می‌شناسند. یونایتد تاریخ درخشانی دارد و عضویت در چنین باشگاهی واقعا خوشحال‌کننده است".

دیدگاه‌ها