کد خبر : 1835421 | 04 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

شماره 10 منچستریونایتد به اریکسن می‌رسد؟

پیوستن کریستین اریکسن، بازی‌ساز دانمارکی، بالاخره به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست. اما او در تیم اریک تن‌هاخ چه نقشی داشته و چه شماره‌ای را به خود اختصاص خواهد داد؟

شماره 10 منچستریونایتد به اریکسن می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره انتقال کریستین اریکسن به منچستریونایتد، این انتقال سرانجام قطعی شد و ستاره بازی‌ساز دانمارکی از این پس بازیکن شیاطین سرخ خواهد بود.

اریکسن مصمم است از بدو ورود به ترکیب یونایتد، خود را نشان دهد و به یکی از بازیکنان مهم تیم اریک تن‌هاخ تبدیل شود. او که سالها در لیست خرید شیاطین سرخ قرار داشت، نیمه دوم فصل گذشته را در باشگاه برنتفورد گذراند و امسال تابستان به عنوان بازیکن آزاد به منچستریونایتد پیوست.

1706368

اریکسن در جریان رقابتهای یورو2020، در میانه یک مسابقه تیم ملی دانمارک دچار حمله قلبی شد. ستاره دانمارکی بعد از مدتی کناره‌گیری از میادین به برنتفورد پیوست و درخشش او در این تیم باعث شد یونایتد به این نتیجه برسد که اریسکن مهره مناسبی برای شیاطین سرخ در فصل آینده خواهد بود.

اریکسن 30ساله سابقه بازی در انگلیس را دارد و پیش از بازی در برنتفورد، سالها بازیکن تاتنهام بوده است.

1730367

اما ستاره دانمارکی در یونایتد چه شماره‌ای به تن خواهد کرد؟ او بدون شک ایده‌آل‌ترین بازیکن برای پوشیدن پیراهن شماره 10 است. ولی این شماره در یونایتد، در حال حاضر در اختیار مارکوس راشفورد قرار دارد.

شیاطین سرخ تا این لحظه مشخص نکرده‌اند که اریکسن فصل آینده با چه پیراهنی بازی خواهد کرد. با توجه به آزاد نبودن شماره 10، اریکسن ممکن است پیراهن شماره 21 را به تن کند. او در برنتفورد این شماره را در اختیار داشت. یکی دیگر از شماره‌های احتمالی می‌تواند پیراهن شماره 24 باشد که ستاره دانمارکی در دوران حضورش در اینترمیلان به تن می‌کرد.

دیدگاه‌ها