کد خبر : 1833731 | 25 تیر 1401 ساعت 10:15 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

رقیب جدی برای اینتر؛ پیشنهاد جذاب رم به دیبالا

مدیران باشگاه رم پیشنهادی رسمی برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، ارائه کردند.

رقیب جدی برای اینتر؛ پیشنهاد جذاب رم به دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شد تا چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خودش تجربه کند. 
در حالی که بسیاری باور داشتند این مهاجم آرژانتینی بلافاصله پس از اتمام رسمی قراردادش با یوونتوس در تاریخ 30 ژوئن، قراردادی را با اینتر به امضا خواهد رساند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. 
مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دیبالا و مدیران اینتر انجام شده اما این باشگاه همچنان در حال بررسی شرایط است و گفته می‌شود که بازگشت روملو لوکالو باعث شده که این باشگاه کمی در جذب این بازیکن تعلل کند. 
پیش از این بعضی از رسانه‌های انگلیسی از علاقه تاتنهام و منچستریونایتد به جذب این بازیکن سابق یوونتوس خبر داده بودند اما دستمزد مدنظر او باعث شد که این مذاکرات وارد فاز جدی و نهایی نشود. 

1693415
حالا رسانه‌های ایتالیایی از ورود رقیبی جدی برای اینتر به میدان خبر داده‌اند. باشگاه رم پیشنهادی رسمی و جذاب به  دیبالا ارائه کرده است. این پیشنهاد چهار ساله است و او دستمزدی حدود شش میلیون یورو در هر فصل دریافت خواهد کرد اما بند پاداشی نیز در این قرارداد گنجانده شده است. 
گفته می‌شود این ستاره آرژانتینی در حال حاضر مشغول بررسی شرایط این پیشنهاد جدید است و قصد دارد پاسخ نهایی‌اش به جالوروسی را نهایتا تا روز سه‌شنبه اعلام کند. 
پیش از این بعضی از منابع نزدیک به باشگاه رم از علاقه ژوزه مورینیو به همکاری با این بازیکن خبر داده بودند و فرانچسکو توتی نیز مدعی شده بود که برای متقاعد کردن او تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها