کد: 238995701 تیر 1405 ساعت 19:046.5K بازدید

درستکار: بعد از مدت‌ها تب کشتی بالا گرفت

واکنش سرمربی تیم ملی به انتخابی یزدانی-آذرپیرا

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می گوید می تواند از پتانسیل یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا هم در بازی های آسیایی ناگویا استفاده کند.
واکنش سرمربی تیم ملی به انتخابی یزدانی-آذرپیرا

به گزارش "ورزش سه"، پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که از نزدیک نظاره گر کشتی های انتخابی حساس تیم ملی در سه وزن 74، 92 و 97 کیلوگرم در کرمان بود، حالا با تکمیل ترکیب تیمش برای رقابت های جهانی 2026 در خصوص مسابقات انتخابی و چالش های به وجود آمده به صحبت پرداخته است. 

درستکار در رابطه با کشتی حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا می گوید: "واقعیتش هر دو کشتی‌گیر بزرگ و عنواندار بودند و من همیشه خیر و شر را به خدا می‌سپارم. درباره این انتخابی هم سپردم به خدا و گفتم هرچه خودت صلاح می‌دانی."

او در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: "به هر حال حسن یزدانی کشتی‌گیر بزرگی است و تا الان هم با تلاش زیاد بعد از دوبار جراحی کتف، خودش را به تیم ملی رسانده و امیرعلی هم می‌تواند در ناگویا پرچم ایران را بالا ببرد. ضمن اینکه مردم هم از دیدن این کشتی لذت بردند. واقعاً کشتی بعد از مدت‌ها به این شور و هیجان نیاز مبرم داشت و بعد از مدت‌ها تب کشتی بالا گرفت. فکر کنم چشم علاقه‌مندان به کشتی در دنیا به این سه مسابقه انتخابی بود."

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت یونس امامی و امیرمحمد یزدانی در وزن 74 کیلوگرم هم گفت: "خیلی رقابت نزدیک و سختی بود. خوشحالم که رقابت خوبی بود. امیرمحمد جوان‌تر و پرشورتر است و یونس امامی هم با تجربه بود و امیدوارم که در این وزن هم هر دو نفر به دوبنده تیم ملی برسند."

درستکار در پایان در خصوص کشتی امیرحسین فیروزپور و مبین عظیمی در وزن 92 کیلو گفت: "انتخاب در این وزن واقعاً خیلی سخت بود. انتخابی هم به‌سختی گره این وزن را باز کرد. هر دو نفر واقعاً شایسته و قدرتمند هستند و رقابت نزدیکی با هم داشتند که نشان از رشد کشتی ایران دارد."

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
12اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار