کد خبر : 1834708 | 31 تیر 1401 ساعت 14:42 | 80.7K بازدید | 33 دیدگاه

ادامه تلاش رونالدو؛ کاهش دستمزد به خاطر اتلتیکو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، قصد دارد به هر شکل ممکن از منچستریونایتد جدا شود.

ادامه تلاش رونالدو؛ کاهش دستمزد به خاطر اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که تابستان سال گذشته پس از 12 سال جدایی به یونایتد برگشته بود، حالا تمام تلاشش را برای ترک این تیم به کار گرفته است. 
این بازیکن پیش از آغاز تمرینات پیش فصل این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه یونایتد رساند و علیرغم مخالفت آنها، تصمیم گرفت در تمرینات شرکت نکند و به همراه این تیم راهی تور تابستانی نیز نشد. 
گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مقصد بعدی او انجام شد و نام باشگاه‌های بسیاری از چلسی و بایرن مونیخ گرفته تا اینتر و رم در کنار نام او به گوش رسیده است اما هنوز هیچ اتفاقی به صورت قطعی مشخص نیست. 

1728997
در همین حال، در چند روز گذشته گفته شد که اتلتیکو مادرید هم به گزینه‌های احتمالی جذب این بازیکن اضافه شده است. این در حالی است که رونالدو سال‌ها در رئال مادرید به میدان رفت و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید و پیوستن به باشگاهی که به نوعی دشمن این تیم شناخته می‌شود ممکن است جایگاه او را در این تیم خراب کند. 
حالا بن جیکوبز مدعی شده که این فوق ستاره پرتغالی آماده است تا حتی دستمزدش را برای پیوستن به اتلتیکو مادرید تا 30  درصد کاهش دهد چون دستمزد بالای او یکی از دلایلی است که اجازه نمی‌داد این باشگاه برای به خدمت گرفتنش اقدام کند. 
پیش از این برخی از منابع مدعی شده بودند که جورجینا رودریگز، همسر اسپانیایی او، علاقه زیادی به بازگشت به کشورش دارد و این یکی از دلایل رونالدوست که برای پیوستن به اتلتیکو تلاش کند.

دیدگاه‌ها