کد خبر : 1834939 | 01 مرداد 1401 ساعت 22:37 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

شکست آث میلان مقابل تیم گمنام مجار(عکس)

آث میلان در یک دیدار دوستانه با زالاگرشگ مجارستان با نتیجه 3-2 شکست خورد تا نتیجه‌ای غیرمنتظره در این بازی تدارکاتی رقم بخورد.

شکست آث میلان مقابل تیم گمنام مجار(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان، قهرمان ایتالیا، برای یک اردوی تدارکاتی و انجام یک بازی دوستانه به مجارستان سفر کرد و از ساعاتی پیش در مقابل زالاگرشگ به میدان رفت.

1729575

دیدار دو تیم در استادیوم ZTE Arena شهر زالاگرشگ آغاز شد. روسونری که قهرمان فصل گذشته ایتالیا است بازی با تیم مجارستانی را بد آغاز کرد و 30 دقیقه اول بازی برای ایتالیایی‌ها کابوس‌وار طی شد.

1729576

هنوز چیزی از شروع بازی نگذشته بود که اوبوچیوما بازیکن زالاگرشگ دروازه کیپریان تاتارسونا، سنگربان میلان را باز کرد. در دقیقه 24 موچی، کسی که پاس گل اول را داده بود این بار گلزن ظاهر شد تا زالاگرشگ با اختلاف دو گل از حریف نامدارش پیش بیفتد. بیست و هفت دقیقه کابوس‌وار میلان توسط تایتی در دقیقه 27 کامل شد تا روسونری با نتیجه 3-0 از حریف عقب بیفتد.

1729577

سه دقیقه بعد میلان صاحب یک پنالتی شد تا اولیویه ژیرو، مهاجم نوک این تیم، یکی از گل‌ها را جبران کند. میلان در ادامه هر چه تلاش کرد موفق نشد تا نیمه بسیار بد روسونری با شکست 3-1 به پایان برسد.

میلان در نیمه دوم تعویض‌های متعددی داشت تا سعی کند شکست مقابل تیم نه‌چندان بزرگ مجار را جبران کند. رافائل لیائو، اسماعیل بن‌ناصر، یاسین عدلی، فیکایو توموری، تئو هرناندز، داوید کالابریا و راد کرونیچ از جمله بازیکنانی بودند که در این نیمه برای میلان به میدان رفتند.

1729578

راد کرونیچ که در دقیقه 62 به میدان رفته بود موفق شد در دقیقه 86 روی پاس گل یاسین عدلی که او هم همزمان با او وارد میدان شده بود؛ اختلاف را به یک گل برساند. در نهایت اما میلان نتوانست گل سوم را وارد دروازه کند تا بازی با شکست 3-2 قهرمان ایتالیا به پایان برسد.

دیدگاه‌ها