کد خبر : 1835296 | 03 مرداد 1401 ساعت 20:19 | 18.3K بازدید | 15 دیدگاه

کریم باقری به تیم ملی برمی‌گردد؟

چراغ سبز به حضور دوباره آقا کریم در کادر اسکوچیچ

حسن کامرانی‌فر می‌گوید فدراسیون فوتبال موضوع بازگشت کریم باقری به تیم ملی را پیگیری خواهد کرد.

چراغ سبز به حضور دوباره آقا کریم در کادر اسکوچیچ

به گزارش ورزش سه، در حالی‌که کریم باقری به‌صورت همزمان در کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس حضور داشت، با محدودیت‌هایی که فدراسیون فوتبال به دلیل دو شغله بودن این مربی اعمال کرد، باقری از تیم ملی فوتبال جدا شد.

با این حال دراگان اسکوچیچ روز جمعه در گفت‌وگویی تمایل خود را برای ادامه حضور باقری در کادرفنی تیم ملی ابراز کرد.

حسن کامرانی‌فر در واکنش به اینکه آیا برای حضور باقری در تیم ملی با او صحبتی شده است گفت: فدراسیون برای موفقیت تیم ملی هر برنامه‌ای که مربی تیم ملی اعلام کند؛ انجام خواهد داد و انشاالله در بحث کمک‌ها و کسانی که قرار بگیرند این کار صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: این مسئله یکی از مواردی است که در حال بررسی آن هستیم؛ سعی می‌کنیم آقای باقری را به تیم ملی بیاوریم تا مدتی تا جام جهانی در کنار تیم ملی باشد.

دبیرکل فدراسیون در مورد شرایط خانبان گفت: بحث آقای خانبان به دلیل اینکه آنالیزور هستند و بیرون از کادرفنی حضور دارند متفاوت است. ما باید از تمام ظرفیت‌مان برای تیم ملی استفاده کنیم؛ شاید محدودیت هم داشته باشیم اما به هر حال تیم ملی اولویت خواهد بود.

او در خصوص اضافه شدن مربی به کادرفنی تیم ملی توضیح داد: با توجه به اینکه قبل از فیفادی گذشته در قطر، سرمربی یک نفر دیگر به تیم ملی اضافه کرد که از مربیان خوبی بودند، تا این لحظه رسما چیزی به ما اعلام نشده اما اگر سرمربی خواهان مربیان خوب باشند؛ حتما این کار را انجام می‌دهیم.

کامرانی‌فر در واکنش به اصرار کمیته فنی برای اضافه شدن مربی به تیم ملی گفت: وقتی سرمربی انتخاب شده، مسئولیت تیم ملی از نظر فنی با سرمربی خواهد بود و فدراسیون فوتبال هم خواسته‌های سرمربی را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهد داد.

وی همچنین در خصوص دلخوری کمیته فنی گفت: باید به این درجه برسیم که ما نظرمان را اعلام می‌کنیم و اجرا شدن آن بحث دیگری است. اعضای کمیته فنی از بازیکنان بزرگی بودند و به این نتیجه رسیدند که به لحاظ فنی سرمربی شرایط لازم را ندارد اما هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال تمام شرایط را دید و ایشان را ابقا کرد. از همین حالا باید پشت تیم ملی و کادرفنی باشیم.

دیدگاه‌ها