کد خبر : 1835601 | 05 مرداد 1401 ساعت 21:09 | 75.4K بازدید | 9 دیدگاه

شکست مذاکرات؟ بازی دستگرمی بدون حضور رونالدو

در تازه‌ترین خبر منتشر شده درباره کریستیانو رونالدو مشخص شد که او در بازی تدارکاتیِ پشت درهای بسته منچستریونایتد مقابل رکسام حضور نداشت.

شکست مذاکرات؟ بازی دستگرمی بدون حضور رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با هدایت اریک‌ تن‌هاخ، یک بازی تدارکاتی پشت درهای بسته در مقابل رکسام انجام داد. اما بر اساس گزارش روزنامه تلگراف، کریستیانو رونالدو، در این بازی هم برای شیاطین سرخ به میدان نرفت.

درحالی‌که منچستریونایتد امروز در مجموعه تمرینی خود، کارینگتن، پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچی‌ها و خبرنگاران، یک بازی دستگرمی با تیم رکسام انجام داد، کریستیانو رونالدو به میدان نرفت و در حاشیه زمین تنها شاهد بازی هم‌تیمی‌هایش بود. این در حالی است که دو خرید جدید باشگاه، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز در این بازی حضور داشتند.

1728997

منچستریونایتد در این بازی دستگرمی موفق شد رکسام را 4-1 شکست دهد. جالب اینجا است که اریکسن که اخیرا قراردادش با یونایتد را رسمی کرد تنها بعد از یک جلسه تمرین با بازیکنان یونایتد در این بازی به میدان رفت. لیساندرو مارتینز، دیگر خرید جدید یونایتد تنها یک ساعت بعد از رسمی شدن قراردادش و معارفه به هواداران، در این مسابقه بازی کرد.

با اینکه اریک تن‌هاخ تشخیص داده بود بازی مقابل رکسام، فرصت مغتنمی است تا بازیکنان اصلی خود را محک بزند و به همین علت بود که خریدهای جدیدش، اریکسن و مارتینز را هم به میدان فرستاد اما کریستیانو رونالدو جایی در ترکیب او در این بازی نداشت. از دیگر ستاره‌های یونایتد که این بازی را از کنار زمین تماشا کردند می‌توان به برونو فرناندز و مارکوس راشفورد اشاره کرد.

دیدگاه‌ها