کد خبر : 1835963 | 08 مرداد 1401 ساعت 21:12 | 11K بازدید | 6 دیدگاه

لیورپول از سیتی پیش افتاد؛

ترنت، گلزن غیرمنتظره سوپرجام انگلیس! (عکس)

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، موفق شد با ضربه ای تماشایی دروازه منچسترسیتی را باز کند.

ترنت، گلزن غیرمنتظره سوپرجام انگلیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی بزرگ فصل انگلیس فرا رسید و دو تیم منچسترسیتی و لیورپول امشب در سوپرجام انگلیس برای تعیین اولین قهرمان فصل به مصاف یکدیگر رفته اند. سیتیزن ها در نبردی دشوار و تماشایی در روز پایانی موفق به فتح لیگ برتر شدند و لیورپول نیز با برتری برابر چلسی در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی حملاتی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا ترتیب داد. اما علیرغم حضور ستاره های نامدار در خط حمله، این ترنت الکساندر آرنولد بود که در اواسط نیمه اول و با ضربه ای زیبا توانست گل اول این بازی حساس را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 21 این دیدار بود که پاس رو به عقب محمد صلاح در گوشه سمت راست و پشت محوطه جریمه به ترنت الکساندر آرنولد رسید. این مدافع انگلیسی با ضربه ای بغل پا و تماشایی به سمت دروازه منچسترسیتی شوت زد و این ضربه بعد از برخورد به ناتان آکه و تغییر مسیر، وارد دروازه ادرسون شد تا لیورپول از حریف قدرتمند خود پیش افتد. ترنت الکساندر آرنولد بعد از گلزنی در این دیدار علامت هیس را نشان داد و البته مشخص نیست خطاب این بازیکن به چه کسی بوده است.
173119617311981731195

دیدگاه‌ها