کد خبر : 1835985 | 08 مرداد 1401 ساعت 23:48 | 15.2K بازدید | 12 دیدگاه

کلوپ: از تمرین‌ها می‌دانستیم داروین چقدر خوب است

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی و فتح سوپرجام انگلیس از بازیکنانش به ویژه داروین نونیز، خرید بزرگ تابستانی لیورپول، ستایش کرد.

کلوپ: از تمرین‌ها می‌دانستیم داروین چقدر خوب است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ امشب در دیدار کامیونیتی‌شیلد به مصاف منچسترسیتی رفتند و موفق شدند حریف سرسخت فصلهای اخیرشان در فوتبال انگلیس را 3-1 شکست دهند.

یورگن کلوپ با این پیروزی بالاخره موفق شد کامیونتی‌شیلد را فتح کند تا کلکسیون جامهای کسب شده توسط او در فوتبال انگلیس کامل شود.

لیورپول بازی امشب را با گلزنی ترنت الکساندر آرنولد آغاز کرد ولی در دقیقه 70 بازی با گل خولین آلوارز مساوی شد. محمد صلاح در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی دروازه سیتی را باز کرد و در دقیقه 94 داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای که امسال تابستان به قرمزها پیوست، موفق شد کار را برای شاگردان کلوپ تمام کند.

کلوپ در پایان بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت هر کدام از تعویض‌هایش در جریان مسابقه در جریان بازی تاثیرگذار بوده است. او همچنین از داروین نونیز ستایش کرد و گفت او در بازی مقابل سیتی عالی ظاهر شد.

1731248

سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت:" نونیز؟ بله او خوب است. ما او را در تمرینها دیده بودیم و می‌دانستیم داروین کسی است که خودش را در همه موقعیت‌های خطرناک درگیر می‌کند. ما امروز هوشمندانه‌ترین پاس‌ها را ارسال کردیم. توپهایی که از کناره‌ها فرستادیم عالی بود. ما به این نوع توپها نیاز خواهیم داشت.

روی‌هم‌رفته از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم. همه تعویض‌ها در این بازی موفق بودند و توانستند در بازی تاثیر بگذارند و تفاوت ایجاد کنند. ما حالا برای شروع فصل جدید آماده هستیم".

دیدگاه‌ها