کد خبر : 1835977 | 08 مرداد 1401 ساعت 23:09 | 92.4K بازدید | 25 دیدگاه

اولین جام مهاجم اروگوئه‌ای با پیراهن لیورپول، در اولین قدم

داروین نونیز؛ شم گلزنی کاوانی با بدن کریستیانو

داروین نونیز، خرید بزرگ تابستانی لیورپول، در اولین بازی رسمی‌اش موفق به گلزنی شد و در حین اجرای شادی بعد از گل، بدن آماده و عضلاتش را به رخ کشید.

داروین نونیز؛ شم گلزنی کاوانی با بدن کریستیانو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دقایقی پیش موفق شد در فینال کامیونیتی‌شیلد، حریف همیشگی فصل‌های اخیرش، منچسترسیتی، را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا پیش از شروع فصل جدید، یک جام به کلکسیون افتخارات باشگاه بیفزاید.

پیروزی در این بازی برای هواداران لیورپول در آخرین ثانیه‌ها شیرین‌تر شد. داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، که امسال تابستان با قراردادی گران‌قیمت از بنفیکا راهی آنفیلد شد در اولین بازی رسمی خود گلزنی کرد تا نشان دهد هواداران می‌توانند انتظار فصلی درخشان از این مهاجم جدید تیم‌شان داشته باشند.

1731235

درحالی‌که بازی با دو گل ترنت الکساندر آرنولد و محمد صلاح برای لیورپول، و گل خولین آلوارز برای سیتی، با برتری 2-1 قرمزها ادامه داشت و همه منتظر بودند تا سوت پایان بازی به صدا درآید، داروین نونیز از تلاش برای گلزنی دست برنمی‌داشت.

مهاجم اروگوئه‌ای چهار دقیقه بعد از پایان وقت قانونی بازی و در حالی‌که عقربه ساعت ورزشگاه عدد 90+4 را نشان می‌داد، موفق شد اولین گل خود در یک بازی رسمی را به ثمر برساند. سانتر صلاح، در محوطه جریمه به رابرتسون رسید و او توپ را جایی انداخت که نونیز برای گلزنی حضور داشت. او با یک ضربه تمام‌کننده از فاصله 6 متری دورازه ادرسون را باز کرد تا سومین گل لیورپول وارد دروازه سیتی شود.

1731223
1731224

داروین نونیز که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید در مقابل دوربین‌ها شادی بعد از گل خاصی به نمایش گذاشت. مهاجم جدید لیورپول درحالی‌که زبان خود را بیرون آورده بود، دوان دوان، به سمت پرچم کرنر حرکت کرد و پیراهن خود را درآورد. بدن آماده و عضلات ستاره اهل اروگوئه مورد توجه هواداران لیورپول قرار گرفت.

1731227

قرمزهای آنفیلد حالا با خیالی راحت منتظر شروع فصل جدید هستند و می‌دانند با وجود از دست دادن مهاجم بزرگی مثل سادیو مانه، مهاجم گلزنی در اختیار دارند که می‌توانند روی او در بازی‌های بزرگ حساب کنند. مهاجمی سرحال، با بدنی آماده، که شم گلزنی بالایی دارد. بازی امروز می‌تواند شروع زودهنگام ماه‌عسل داروین نونیز و هواداران لیورپول باشد.

1731228

دیدگاه‌ها