کد خبر : 1835988 | 09 مرداد 1401 ساعت 00:04 | 15.7K بازدید | 20 دیدگاه

سوپرجام و مدال‌های طلا؛ شروع رویایی برای قرمزها

لیورپول با فتح سوپرجام انگلیس، چند روز مانده به شروع رسمی فصل جدید، برای رقبای خود خط و نشان کشید.

سوپرجام و مدال‌های طلا؛ شروع رویایی برای قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان لیورپول بعد از پیروزی 3-1 بر منچسترسیتی، کامیونیتی‌شیلد را بالای سر برده و در مقابل دوربین‌ها لبخند زدند. این بهترین شروع ممکن برای قرمزهای آنفیلد در آستانه فصل جدید است.

برای لیورپول چیزی شیرین‌تر از پیروزی بر منچسترسیتی، با اختلاف دو گل، و فتح جامی که سرمربی محبوب‌ این تیم تا کنون موفق به فتح آن نشده بود، نیست. این اتفاقی بود که امشب در ورزشگاه خانگی لستر افتاد تا لیورپول و هوادارانش از خوشحالی روی ابرها راه بروند.

1731251

قرمزها امشب دلایل زیادی برای خوشحالی دارند. رسیدن به تنها جام فوتبال انگلیس که تا کنون از دسترس یورگن کلوپ دور مانده بود، پیروزی بر حریف همیشگی‌شان منچسترسیتی، گلزنی در لحظات پایانی توسط مهاجمی که امسال تابستان خریده شده و انتظارهای زیادی از او می‌رود، تنها بخشی از دلایل شادی لیورپولی‌ها است.

1731253

محمد صلاح، ستاره اول لیورپول، که امشب دومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی بود. حساب توییتر باشگاه لیورپول عکسی از صلاح در حالی‌که کامیونیتی‌شیلد را در دست دارد منتشر کرد و او را "پادشاه مصری ما" خواند.

1731254

زمانی که جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، سوپرجام را بالای سر برد، لیورپولی‌ها با افتخار بر روی سکوهای ورزشگاه لستر ایستاده بودند و رویای یک فصل بسیار درخشان را در سر می‌پروراندند. فصلی که امشب با کامیونیتی‌شیلد در دستان ستاره‌های لیورپول و مدال‌های طلای قهرمانی بر گردن بازیکنان این تیم آغاز شد.

دیدگاه‌ها