کد خبر : 1836117 | 09 مرداد 1401 ساعت 17:45 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

غایب قطعی برابر تیم سردار آزمون

شوک به دورتموند؛ خرید جدید مصدوم شد

نیکولاس زوله، مدافع جدید دورتموند در بازی برابر مونیخ 1860 مصدوم شد و قطعا بازی با بایرلورکوزن را از دست خواهد داد.

شوک به دورتموند؛ خرید جدید مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند شنبه هفته آینده در اولین بازی فصل خود در بوندس‌لیگا میزبان بایرلورکوزن است ولی برای این بازی نیکولاس زوله، مدافع آلمانی‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

1731458

این مدافع 26 ساله در بازی روز جمعه دورتموند مقابل مونیخ 1860 در دور اول جام حذفی آلمان از ابتدا در ترکیب زردپوشان بود اما بین دو نیمه به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، جای خود را به متس هوملس داد. هنوز مدت زمان دقیق دوری زوله از میادین مشخص نیست. زوله در پایان فصل گذشته و پس از پنج سال از بایرن مونیخ جدا شد و با امضای قراردادی چهار ساله به رقیب سنتی این تیم یعنی بوروسیا دورتموند پیوست. 

1731459

ادین ترزیچ، مربی دورتموند در مورد مصدومیت زوله گفت:« مصدومیت نیکولاس عضلانی بود و باید تعویض می‌شد. بازیکنان ذخیره خوبی در اختیار دارم که اجازه می‌دهد به‌راحتی اقدام به تعویض کنم. هوملس به زمین آمد و عالی کار کرد. به خصوص در نبردهای هوایی فوق العاده بود و اجازه نداد غیبت زوله حس شود. او برابر لورکوزن از ابتدا بازی خواهد کرد.»

لازم به ذکر است که سباستین هالر، دیگر خرید این فصل دورتموند نیز اخیرا به دلیل سرطان بیضه جراحی شد و تا مدت‌ها قادر به حضور در میادین نیست.

دیدگاه‌ها