کد خبر : 1836650 | 12 مرداد 1401 ساعت 15:00 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

کوکوریا نشد؛ اصرار گواردیولا برای جذب یک اسپانیایی دیگر

مارک کوکوریا که سخت مورد علاقه منچسترسیتی قرار داشت، روز گذشته با چلسی به توافق رسید. سیتی حالا به دنبال یک مدافع چپ دیگر است.

کوکوریا نشد؛ اصرار گواردیولا برای جذب یک اسپانیایی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، گزینه شماره یک منچسترسیتی برای تقویت جناح چپ، مارک کوکوریا بود. مدافع چپ اسپانیایی برایتون اما پس از اینکه سیتی حاضر نشد بیش از 40 میلیون پوند برای او هزینه کند، با چلسی وارد مذاکره شد و دو طرف دیروز به توافق نهایی رسیدند. 

سیتی حالا با اصرار پپ گواردیولا، گزینه دیگری را مدنظر دارد و جالب اینکه او هم اسپانیایی است. سرخیو گومس، مدافع چپ محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا، که اکنون برای اندرلخت بازی می‌کند، مورد توجه گواردیولا قرار گرفته و سیتی تاکنون دو پیشنهاد برای جذب وی ارائه کرده است. 

1732063

اندرلخت اما مبلغ بالاتری می‌خواهد. گومس پس از جدایی از بارسلونا به دورتموند پیوست و تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون یورو راهی اندرلخت شد. در اولین فصل حضور در باشگاه بلژیکی، او هفت گل زد و 15 پاس گل نیز داد تا توجه چند تیم بزرگ را به خود جلب کند. گومس اما خواهان پیوستن به سیتی است ولی باشگاه انگلیسی باید رقم پیشنهادی خود را تا 20 میلیون یورو افزایش دهد. اندرلخت همچنین خواهان گنجاندن بندهایی در قرارداد است که رقم نهایی انتقال را تا 25 میلیون یورو نیز افزایش خواهد داد. مذاکرات ادامه دارد و باید دید گومس بازیکن جدید سیتی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها