کد خبر : 1837089 | 15 مرداد 1401 ساعت 20:37 | 30.9K بازدید | 12 دیدگاه

خداحافظی آلونسو با کادر فنی چلسی؛ بارسا منتظر است

مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی، که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد با کادر فنی باشگاه انگلیسی خداحافظی کرد تا مشخص شود پیوستنش به بارسا قطعی است.

خداحافظی آلونسو با کادر فنی چلسی؛ بارسا منتظر است

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد بعد از رسمی شدن قرارداد انتقال مارک کوکوریا به چلسی، دیگر شکی باقی نمانده که مارکوس آلونسو با ترک این باشگاه راهی بارسلونا خواهد شد. این روزنامه مدعی است مارکوس آلونسو امروز با کادر فنی چلسی خداحافظی کرد و در روزهای آینده به بارسلون سفر خواهد کرد.

آلونسو در دوران 6 ساله حضور در چلسی با این تیم فاتح پنج جام شد و 200 بار با پیراهن چلسی به میدان رفت. مدافع 31ساله اسپانیایی ماه‌ها پیش با بارسلونا به توافق شخصی رسیده بود. گفته می‌شود او با باشگاه کاتالان قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد.

1733031

مارکوس آلونسو در صورت پیوستن به بارسلونا به جمع بازیکنانی اضافه می‌شود که سابقه بازی در دو باشگاه رئال مادرید و بارسا را دارند. از جمله ستاره‌هایی که در هر دو رقیب بزرگ فوتبال اسپانیا بازی کرده‌اند می‌توان به لویس فیگو، میشل لادروپ و رونالدو نازاریو اشاره کرد.

ستاره اسپانیایی در حالی با بارسلونا قرارداد خواهد بست که لالیگا روز جمعه به این باشگاه اعلام کرد اجازه ثبت خریدهای جدیدش را نخواهد داشت مگر آنکه در صورت‌های مالی باشگاه، هزینه‌ها را کاهش دهد. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند بارسا برای رعایت دستورالعمل‌های مالی لالیگا با کسری بودجه 130 میلیون یورویی روبه‌رو است. بارسا چاره‌ای ندارد جز اینکه دستمزد بازیکنانش را کاهش دهد و بازیکنانی مثل فرانکی دی‌یونگ را به فروش برساند.

دیدگاه‌ها