کد خبر : 1837317 | 17 مرداد 1401 ساعت 22:59 | 102.3K بازدید | 30 دیدگاه

سیاوش و استقلال خیلی زود به هم می‌رسند (عکس)

سیاوش یزدانی این روزها خود را برای آغاز لیگ برتر و بازی با پیراهن ملوان آماده می‌کند.

سیاوش و استقلال خیلی زود به هم می‌رسند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که سیاوش یزدانی دیگر امیدی برای بازگشت به استقلال در لیگ بیست و دوم ندارد. بازیکنی که اسفند سال قبل به سربازی اعزام شد و برای گذراندن دوره خدمت، راهی تیم ملوان شد اما فصل قبل هرگز برای این تیم به میدان نرفت.

در تمام 6 ماه گذشته، یزدانی در تلاش بود تا با قبولی در آزمون دکتری و یا معافیت از خدمت، بتواند به استقلال بازگردد و به همین دلیل حتی در تمرینات ملوان نیز حضور پیدا نکرد که این مسئله با ناراحتی انزلی چی‌ها و در صدر آنها، مازیار زارع همراه بود.

این بازیکن در ماه‌های گذشته نیز امید خود برای کسب معافیت را از دست نداد و با قبولی در آزمون دکتری، به دنبال استفاده از معافیت تحصیلی بود که این اتفاق تا به امروز برای او رخ نداده و با توجه به فاصله زمانی کم تا شروع لیگ برتر، بعید به نظر می‌رسد که یزدانی بتواند به استقلال بازگردد.

1733471

در روزهای گذشته و طبق اعلام نظر نزدیکان باشگاه ملوان، به دلیل عدم تمرکز یزدانی، به او اجازه شرکت در تمرینات ملوان داده نشد تا بالاخره این بازیکن با شرایط خود کنار آمده و چند روزی است زیر نظر انزلی چی‌ها خود را برای شروع لیگ برتر آماده می‌کند.

البته مدافع فصل گذشته آبی‌های پایتخت بخش مهمی از اردوی پیش فصل تیمش را از دست داد و باید دید چه زمانی در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد. طبق برنامه اعلام شده، ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر و در شهر انزلی به مصاف هم می‌روند تا یزدانی و تیم سابقش خیلی زود با هم دیدار کنند.

البته مشخص نیست تا زمان برگزاری این بازی، یزدانی شرایط بازی کردن را به‌دست آورده و مازیار زارع از این مدافع در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر. او امروز نیز پا به پای سایر بازیکنان ملوان مشغول انجام تمرینات بود تا خود را برای شروع لیگ برتر آماده کند.

عکس‌ها: محمد جهانبخش

دیدگاه‌ها