کد خبر : 1837656 | 20 مرداد 1401 ساعت 11:42 | 25.2K بازدید | 9 دیدگاه

شاید از هفته دوم و دیدار با ملوان

ابهام در زمان اولین بازی کاوه برای استقلال

کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.

ابهام در زمان اولین بازی کاوه برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان مدافع قهرمانی روز جمعه کار خود را در فصل جدید رقابت های لیگ برتر آغاز می کند. شاگردان ساپینتو برای دفاع از جامی که فصل گذشته بالای سر برده اند، از همان هفته نخست رقابت سختی را برابر سپاهان یکی از تیم های مدعی لیگ آغاز خواهند کرد.

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که در تابستان پر کشمکش با آبی ها، نهایتا قراردادش را به امضا رساند. او از نخستین نفراتی بود که با مدیران باشگاه وارد مذاکره شد اما به دلایلی نامعلوم طرفین به بن بست رسیدن و کاوه از استقلال دور شد.

پس از گذشت چندین هفته، طرفین یک بار دیگر پای میز مذاکره نشستند و در نهایت کاوه با امضای قراردادی که البته هنوز به صورت رسمی و حضوری در کنار مدیرعامل آبی ها رونمایی نشده، به استقلال پیوست و در ادامه راهی ترکیه شد تا در تمرینات تیمش شرکت کند.

اما مسئله ای که در مورد کاوه وجود دارد این است که مهاجم کرمانشاهی آبی ها هنوز از لحاظ بدنی نسبت به سایر هم تیمی هایش عقب است و به همین دلیل او این روزها سفت و سخت مشغول انجام تمرینات ویژه ای است که ساپینتو برایش در نظر گرفته تا بتواند خودش را به بازی های لیگ برساند.

در چهار دیدار تدارکاتی که استقلال در ترکیه انجام داد و همچنین دو مصاف دوستانه برابر داماش تهران و هوادار که در پایتخت برگزار شد، کاوه به دلیل همان شرایط بدنی، فرصت حضور در ترکیب را به دست نیاورد تا بدین ترتیب مشخص شود که او به احتمال زیاد به بازی هفته نخست برابر سپاهان نمی رسد.

اکنون به نظر می رسد که برای حضور کاوه در لباس استقلال باید حداقل تا هفته دوم و تقابل برابر ملوان منتظر ماند مگر اینکه ساپینتو قصد داشته باشد برای دقایقی و در بازی با سپاهان از این بازیکن استفاده کند که این امر بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها