کد خبر : 1837684 | 20 مرداد 1401 ساعت 13:20 | 18.1K بازدید | 11 دیدگاه

آگوئرو: سیتی نباید سیلوا را به بارسلونا بفروشد

سرخیو آگوئرو، اسطوره باشگاه منچسترسیتی، مخالف انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا است.

آگوئرو: سیتی نباید سیلوا را به بارسلونا بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خریدهای قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و حالا پیشنهادی را برای جذب برناردو سیلوا به منچسترسیتی ارائه کرده است. 
مشکلات مالی بارسلونا مانع از حضور قدرتمند این باشگاه در بازار نقل و انتقالات نشد و آنها توانستند به تمامی اهدافی که در این پنجره داشتند برسند و بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز را خریداری کنند. 
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه این باشگاه به جذب برناردو سیلوا خبر داده بودند و گفته می‌شود که حتی پیشنهادی رسمی نیز از سوی بارسا به سیتی ارسال شده که با پاسخ منفی این باشگاه مواجه شده است چون فاصله زیادی با مبلغ مدنظر آنها برای فروش این بازیکن دارد. 

1732688
پپ گواردیولا نیز پیش از این مدعی شده بود اگر بازیکنی قصد جدایی از این تیم را داشته باشد، او و مدیران سیتی مانع از این کار نخواهند شد و همین اظهارات باعث شد که بسیاری باور داشته باشند که این بازیکن پرتغالی نیز مشتاق ترک این باشگاه و پیوستن به بارسلونا است. 
آگوئرو با اشاره به شایعات مطرح شده درباره این بازیکن به استیک گفت:« برناردو بازیکن بزرگی است. او توپ را به خوبی حمل می‌کند، آماده فداکاری در زمین است و کیفیت کافی برای ارسال پاس گل و گلزنی را دارد. این بازیکن همچنین می‌تواند در پست‌های متفاوتی به میدان برود.»
او در پاسخ به سوالی درباره احتمال فروش این بازیکن به بارسا اظهار داشت:« اگر سیتی اجازه جدایی او را بدهد باعث تعجب من است. آنها نباید با جدایی او موافقت کنند. او بازیکنی است که هر فصل نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم دارد اما هر اتفاقی در فوتبال ممکن است. اگر او به بارسا برود، به یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی تبدیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها