کد خبر : 1837977 | 22 مرداد 1401 ساعت 00:34 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم یکساله شکست؛ برد پیکان در اکباتان

تیم فوتبال پیکان بعد از مدت‌ها طلسم نبردن در ورزشگاه پاس قوامین را شکست و مقابل ملوان پیروز شد.

طلسم یکساله شکست؛ برد پیکان در اکباتان

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه در ورزشگاه پاس قوامین از ملوان بندر انزلی میزبانی کردند که قرار بود این مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما در نهایت مسئولان استانی البرز با این موضوع موافقت نکردند و بازی به ورزشگاه پاس قوامین رفت.

در نهایت جوانان شایسته مجتبی حسینی با انجام یک بازی منطقی و حساب شده توانستند تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر را یک بر صفر شکست بدهند و با برد لیگ را استارت بزنند.

نکته قابل توجه درباره برد پیکان شکسته شدن طلسم ورزشگاه پاس قوامین برای این تیم بود. پیکان فصل گذشته بازی‌های خانگی‌اش را به غیر از دو بازی در ورزشگاه پاس قوامین برگزار کرد اما به جز یک مسابقه جام حذفی مقابل قشقایی شیراز در سایر بازی‌های لیگ برتر به بردی نرسید و به نوعی طلسمی برای نبردن این تیم در پاس ایجاد شده بود.

حالا اما عصر جمعه خودروسازان پایتخت با برد مقابل ملوان موفق شدند طلسم یکساله نبردن در ورزشگاه پاس قوامین را بشکنند و از این پس قطعا اگر قرار باشد بازی‌های خانگی پیکان در ورزشگاه شهرک اکباتان برگزار شود، نفرات این تیم با خیال آسوده‌تری کارشان را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها