کد خبر : 1838059 | 22 مرداد 1401 ساعت 13:47 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

روزی‌طلب کاپیتان ۲۸ساله هوادار در افتتاحیه لیگ

جو صمیمی هوادار سبب شده است چهار تن از شاگردان با تجربه ساکت الهامی با موافقت سرمربی هوادار در هر دیدار و بنا به شرایط ویژه همان بازی بازوبند را به بازوی یکدیگر ببندند.

روزی‌طلب کاپیتان ۲۸ساله هوادار در افتتاحیه لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازوبند کاپیتانی هوادار در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل و در هر دیدار بر بازوی عزت الله پورقاز بازیکن پیشین سپاهان، داریوش شجاعیان بازیکن پیشین استقلال و فصل گذشته هوادار و عبدی یکی از قدیمی‌های آبی بنفش‌ها در فصول گذشته بسته شده بود، در دیدار برابر آلومینیوم این بار سپهر روزی طلب به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و بازوبند را به بازو بست.

سپهر روزی طلب و مهدی عبدی چهارمین فصل حضور خود در هوادار را سپری می کنند و از با تجربه‌های این تیم محسوب می‌شوند و در فصل گذشته نیز خود آنها بودند که بازوبند را به بازوی محمد قاضی و معین عباسیان که نخستین فصل هواداری شدن‌شان بود می بستند. در فصل جاری ظاهرا همین رویکرد را در قبال عزت الله پورقاز بازیکن پیشین سپاهان که به تازگی به هوادار پیوسته است و داریوش شجاعیان بازیکن پیشین استقلال که حالا دومین فصل حضور در هوادار را تجربه می کند در پیش گرفته‌اند.

ظاهرا پیش از آغاز دیدار آلومینیوم و هوادار و در حالی که مهدی عبدی و داریوش شجاعیان روی نیمکت بودند، میان سپهر روزی طلب و عزت الله پورقاز که از ابتدا قصد داشتند به میدان بروند بر سر بستن بازوبند تعارفی ایجاد شد که نهایتا و در اقدامی جالب عزت الله پورقاز بازوبند را به قدیمی‌ترهای هوادار می‌سپارد. در این بازی روزی طلب ۲۸ ساله کاپیتان هوادار بود.

هوادار در گام نخست خود با یک گل آلومینیوم را شکست داد و در هفته دوم و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها