کد خبر : 1838534 | 24 مرداد 1401 ساعت 23:22 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

فراخوانده شدن کونته و توخل به کمیته انضباطی FA

اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.

فراخوانده شدن کونته و توخل به کمیته انضباطی FA

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های درگیری سرمربی‌های دو تیم چلسی و تاتنهام در جریان دیدار دیشب دو تیم در هفته دوم لیگ برتر ادامه دارد. توماس توخل و آنتونیو کونته یک‌بار در میانه مسابقه با هم درگیری لفظی داشتند و بعد از سوت پایان بازی هم درگیری فیزیکی پیدا کردند تا توسط داور با کارت قرمز مواجه شده و اخراج شوند.

1735651

اتحادیه فوتبال انگلیس دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای این دو مربی را به رفتار نامناسب متهم کرده و از آنها خواست برای ادای توضیح در کمیته انضباطی حاضر شوند. توخل و کونته تا روز پنج‌شنبه برای حضور در کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال فرصت دارند.

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده:" توماس توخل و آنتونیو کونته به نقض بند 3 از قانون اتحادیه متهم شده‌اند. رفتار آنها در جریان دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام در روز 14 آگوست 2022 از نظر اتحادیه تخطی از این بند قانونی است. اقدامات دو مربی بعد از سوت پایان مسابقه رفتار نامناسبی بود. این دو تا روز پنج‌شنبه 18 آگوست فرصت دارند تا در کمیته انضباطی حاضر شده و پاسخگو باشند".

1735652

توماس توخل بعد از پایان بازی از تصمیمات داور هم به‌شدت عصبانی بود و در کنفرانس مطبوعاتی انتقادهایی از داور کرد که عصبانیت اتحادیه را به دنبال داشت. امروز اعلام شد که سرمربی آلمانی چلسی به‌خاطر این انتقادها با جریمه مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها