کد خبر : 1838765 | 26 مرداد 1401 ساعت 11:59 | 29.6K بازدید | 6 دیدگاه

یونایتد منصرف شد؛ دستمزد هافبک فرانسوی بالاست

مدیران یونایتد مذاکرات برای جذب آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، را متوقف کرده‌اند.

یونایتد منصرف شد؛ دستمزد هافبک فرانسوی بالاست

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ بی‌صبرانه به دنبال تقویت خط میانی یونایتد است اما هنوز نتوانسته به هدف دست پیدا کند. 
آنها تلاش زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ انجام دادند و حتی با این که با بارسا بر سر انجام این انتقال به توافق رسیدند اما این هافبک هلندی حاضر به پذیرش پیشنهاد شیاطین سرخ و حضور در لیگ برتر انگلیس نشد. 
همین موضوع باعث شد که این باشگاه به دنبال گزینه جایگزین برای این بازیکن باشد و شرایط رابیو توجه آنها را به خود جلب کرد. پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن ارائه شد و دو باشگاه بر سر مبلغ 15 میلیون پوند به توافق رسیدند. 
جان مرتاف، مدیر فوتبال یونایتد، هفته گذشته به تورین پرواز کرد تا با ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه این هافبک فرانسوی، دیدار و مذاکره کند. 

1734138
اما حالا پس از مذاکرات طولانی به نظر می‌رسد که انجام این انتقال عملا غیرممکن است چون دو طرف نتوانسته‌اند بر سر موارد شخصی به توافق برسند و این بازیکن 27 ساله احتمالا به حضور در یوونتوس ادامه خواهد داد. 
گفته می‌شود اختلاف قابل توجهی بین دستمزد در نظر گرفته شده از سوی مدیران یونایتد و پیشنهاد مدیر برنامه رابیو وجود داشته است. این در حالی است که این باشگاه آماده بود تا دستمزد بالایی به او پرداخت کند و یکی از بالاترین دستمزدها در این تیم را به او اختصاص دهد.
حالا یکی دیگر از تلاش‌های شیاطین سرخ برای جذب بازیکن مدنظر تن‌هاخ با شکست مواجه شده است و این به هیچ وجه خبر خوبی برای این مربی هلندی که به شدت به تقویت تیمش نیاز دارد نیست.

دیدگاه‌ها