کد خبر : 1838802 | 26 مرداد 1401 ساعت 14:23 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

مدافع ویارئال تمرین نکرد؛ پای بارسا در میان است

خوان فویت امروز در تمرین ویارئال شرکت نکرد تا گمانه زنی‌ها در مورد انتقال او به بارسلونا قوت بگیرد.

مدافع ویارئال تمرین نکرد؛ پای بارسا در میان است

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم بارسلونا برای جذب یک مدافع راست قطعی است و ژاوی از مدیران باشگاه خواسته تا دو هفته مانده به پایان نقل و انتقالات، دفاع راست تقویت شود. گزینه اول بارسلونا سزار آسپیلیکوئتا بود اما او قراردادش با چلسی را تمدید کرد. بارسلونا سپس به سراغ هکتور بیرین رفت اما این بازیکن از همیشه به رئال بتیس نزدیک‌تر است. بیرین فصل گذشته را قرضی برای بتیس بازی کرد و سپس به آرسنال بازگشت اما باشگاه بتیس در حال انجام مذاکرات نهایی برای انتقال دائمی این بازیکن است.

1735793

روز گذشته موندودپورتیوو خبر از شروع مذاکرات بارسلونا با خوان فویت، مدافع راست آرژانتینی ویارئال، داد. مدیر برنامه های او در باشگاه بارسلونا حضور داشت و با مسئولان بارسا گفت و گو کرد. یک روز پس از انتشار این خبر، فویت با ویارئال تمرین نکرد تا گمانه زنی ها در مورد انتقال او به بارسا قوت بگیرد.

1735792

البته باشگاه ویارئال دلیل غیبت فویت را مصدومیت عنوان کرده و او فردا در بازی برابر هایدوک اشپیلت کرواسی در پلی آف لیگ کنفرانس اروپا غایب خواهد بود. بارسا حاضر است برای خرید فویت 15 میلیون یورو هزینه کند ولی ویارئال 42 میلیون یورو بند فسخ او را می خواهد. مذاکرات بین دو طرف ادامه خواهد داشت و باید دید به نتیجه خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها