کد خبر : 1839630 | 30 مرداد 1401 ساعت 20:30 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

این‌بار توخل به چشم‌های مربی حریف نگاه نکرد

توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام، با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.

این‌بار توخل به چشم‌های مربی حریف نگاه نکرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی چلسی که هفته گذشته در پایان دیدار تیمش با تاتنهام با آنتونیو کونته، سرمربی حریف، درگیر شد و بعد از بازی گفت از حرکت سرمربی ایتالیایی که در زمان دست دادن به چشم او نگاه کرده عصبانی شده است؛ امروز در پایان بازی تیمش مقابل لیدز در زمان دست دادن به جسی مارش، سرمربی لیدز، سرد و بی‌اعتنا بود و اتفاقا به چشم‌های او نگاه نکرد.

1737399
جسی مارش از بی‌اعتنایی توخل تعجب کرد

جسی مارش، سرمربی لیدز که تیمش با نتیجه 3-0 پیروز شده و نتیجه خیلی خوبی به‌دست آورده بود از حرکت توخل و بی‌اعتنایی او ناراحت نشد و به جشن گرفتن با بازیکنان و هواداران تیمش ادامه داد.

1737393
1737400

توخل بازی امروز را مثل همیشه با شور و شوق بالا آغاز کرد. اما در پایان مسابقه که چلسی 3-0 مقابل حریف تسلیم شده بود در سرمربی آلمانی هیچ نشانه‌ای از شور و حال اول بازی دیده نمی‌شد. در سوی دیگر میدان اما جسی مارش مشغول شادی با بازیکنان خود و جواب دادن به ابراز احساسات هواداران حاضر در الندرود بود.

1737395

این در حالی بود که در جریان مسابقه توماس توخل چند بار حرکاتی تنش‌زا انجام داد و به نظر می‌رسید بعد از دیدار جنجالی هفته گذشته مقابل تاتنهام او در این بازی هم قصد تحریک کردن نیمکت تیم حریف را دارد. اما جسی مارش بر خلاف کونته نسبت به اقدامات توخل بی‌توجه بود.

دیدگاه‌ها