کد خبر : 1839712 | 31 مرداد 1401 ساعت 12:14 | 21.1K بازدید | 13 دیدگاه

تن‌هاخ: من گزینه درست برای احیای یونایتد هستم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که می‌تواند این تیم را به روزهای درخشان گذشته برگرداند.

تن‌هاخ: من گزینه درست برای احیای یونایتد هستم

به گزارش "ورزش سه"، آغاز ضعیف منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر باعث شد که بحران فصل گذشته همچنان در این تیم ادامه پیدا کند و انتقادهای زیادی از تن‌هاخ مطرح شود. 
این مربی هلندی پس از پایان فصل گذشته جانشین رالف رانگنیک شد که به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده داشت. این تیم نتایج خوبی تحت هدایت او در دیدارهای پیش فصل گرفت اما کارش در لیگ را با دو شکست آغاز کرد.
با این حال به نظر می‌رسد که این موضوع باعث نگرانی او نشده است. تن‌هاخ در این باره گفت:«من برای خودم اینجا نیستم. من اینجا هستم تا این باشگاه را احیا کنم. پیش از این هم می‌دانستم که چالش بزرگی در پیش دارم و دوست داشتم با این چالش روبرو شوم. می‌دانستم کارم سخت است اما این کار را می‌خواستم چون هر آغازی در دوران مربیگری‌ام دشوار بوده است اما من از پس آن برآمدم و اطمینان دارم که اینجا هم همینطور خواهد بود.»

1728414
این مربی هلندی درباره شرایطش در این تیم اظهار داشت:«من این پروژه را انتخاب کردم. می‌دانستم که این یک روند طولانی است و باید به فلسفه و برنامه‌ام وفادار بمانم. من به همکاری با بازیکنان و همچنین مربیان و مدیران اطمینان دارم.»

تن‌هاخ با اشاره به وضعیت بحرانی یونایتد اضافه کرد:«ما می‌دانیم که در حال حاضر در چه شرایطی هستیم. باید بسیار پیشرفت کنیم. باید روی برنامه‌مان کار کنیم و نگران تیم دیگری نباشیم. پیش فصل خوبی داشتیم اما با مصدومیت‌هایی روبه‌رو شدیم. مدافعان میانی ما در دو بازی اول کنار هم بازی نکرده بودند و همه چیز آرام آرام بهتر می‌شود.»
یونایتد امشب در حساس‌ترین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول است و سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای این تیم و هوادارانی دارد که به شدت از مالکیت این باشگاه و بازیکنان عصبانی هستند.

دیدگاه‌ها